Giriş yapmadınız.

YoRqUn

Profesyonel

  • "YoRqUn" bir erkek

Mesajlar: 744

Kayıt tarihi: Jun 17th 2010

  • Özel mesaj gönder

21

Saturday, 10.11.2012, 15:41

@ Pokus Serdar Ortaç Olmasın tzz
[align=center][color=#666666][b]▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬► ܨЎorGuNBeKçİ™ܓ ◄▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬[/b][/color]
[/align]

Oqus Pokus

Moderatör

  • "Oqus Pokus" bir erkek

Mesajlar: 4,565

Kayıt tarihi: Jul 16th 2007

Konum: C:\Windows

  • Özel mesaj gönder

22

Saturday, 10.11.2012, 15:46

@ Pokus Serdar Ortaç Olmasın tzz

Ne Serdar'ı yaa, Teoman çalışması. İlle de teoman : ) O biliyo

23

Saturday, 10.11.2012, 15:49

Efsun yine ısıl ısıl güzel bir calısma olmus emekleriniz icin tsk ederim
]нαуαттα ∂ιк ∂υямαуι ögяєη мαкѕαт göℓqєηιη ιмαנι ∂üzєℓѕιη..!

Melye

Yönetici

  • "Melye" bir kadın

Mesajlar: 23,454

Kayıt tarihi: Feb 6th 2010

Konum: ...HiÇ...

  • Özel mesaj gönder

24

Saturday, 10.11.2012, 15:52

@ Pokus Serdar Ortaç Olmasın tzz

Ne Serdar'ı yaa, Teoman çalışması. İlle de teoman : ) O biliyo



Bende merak ettim nolcak şimdü :dusunmek: o biliyor demekle olmaz...sizde bilin demelisin :1kizbalik:

  • "€fsunn" bir kadın
  • Konuyu başlatan "€fsunn"

Mesajlar: 13,374

Kayıt tarihi: Mar 30th 2007

  • Özel mesaj gönder

25

Saturday, 10.11.2012, 16:05

sevgilii SAHRA QUPİDO GÖLGE cok tsklerr....saolun
Ne Serdar'ı yaa, Teoman çalışması. İlle de teoman : ) O biliyo

TEOMANI MERAK EDEN ARKADASLAR ...BU AKŞAM RADYOMDA CANLİ OLARK ACIKLIYACAM SEVGİLİ TEOMANIN ANLAMINI ...... :P SAOLSIN OGUZ :)
Gönlüme kurulmuş Cehennem olsan,
En güzel Cennete değişmem seni !!!

Melye

Yönetici

  • "Melye" bir kadın

Mesajlar: 23,454

Kayıt tarihi: Feb 6th 2010

Konum: ...HiÇ...

  • Özel mesaj gönder

26

Saturday, 10.11.2012, 16:41

haha tamam ben öğrendim ama çaktırmıyam ozaman gelince :pardon:

Oqus Pokus

Moderatör

  • "Oqus Pokus" bir erkek

Mesajlar: 4,565

Kayıt tarihi: Jul 16th 2007

Konum: C:\Windows

  • Özel mesaj gönder

27

Saturday, 10.11.2012, 16:57

EOMANI MERAK EDEN ARKADASLAR ...BU AKŞAM RADYOMDA CANLİ OLARK ACIKLIYACAM SEVGİLİ TEOMANIN ANLAMINI


:himmmm: Randevu defterime bakmam lazım
Fırsatım olursa gelmeye çalışacağız, ben gelemesemde anlatıver de aydınlansın arkadaşlar :)

  • "€fsunn" bir kadın
  • Konuyu başlatan "€fsunn"

Mesajlar: 13,374

Kayıt tarihi: Mar 30th 2007

  • Özel mesaj gönder

28

Saturday, 10.11.2012, 17:28

EOMANI degil OGUZ :) TEOMAN OLCEKTİ
TMM SEN BAK BAKALİM RANDEVU DEFTERİNE FİRSATIN OLURSA BEKLERİM HER ZAMAN :)
Gönlüme kurulmuş Cehennem olsan,
En güzel Cennete değişmem seni !!!

29

Sunday, 11.11.2012, 15:28

Güzel bir çalışma,
Elinize Emeğinize sağlık,
Paylaşımınız için teşekkürler
Erkek olmak ilahi bir mecburiyettir.
Adam olmaksa o mecburiyetin hakkını verebilmektir.

30

Saturday, 17.11.2012, 00:48

elinize saglik tarzlar bütünlesmesi paylasim icin

Ateş_07

Profesyonel

  • "Ateş_07" bir erkek

Mesajlar: 2,202

Kayıt tarihi: Dec 5th 2012

  • Özel mesaj gönder

31

Saturday, 22.12.2012, 20:44

güzel emekleriniz için teşekkürler

32

Monday, 8.04.2013, 10:44

Harika emeklerine saglik Paylaşım için tşklerr

33

Monday, 20.01.2014, 21:43

emegine saglık efsun,paylasım icin trsk.ederim.
Ben İnsani,İnsanligi Bilenlerden Ögrendim.

34

Saturday, 2.05.2015, 08:48

emeklerinize sağlik paylaşima teşekkürler
[align=right][img]http://fs2.directupload.net/images/150701/xi52odwe.png[/img][/align]