Giriş yapmadınız.

Anti Biotic

Her Derde Deva

Mesajlar: 107

Kayıt tarihi: Feb 28th 2008

  • Özel mesaj gönder

41

Monday, 18.04.2011, 20:23

Üst kısımlardaki bilgilerden bazıları anket sorularına benziyor bir kısmı ise hosting planınla ilgili detaylar. Mesela

Do you need control panel installed? (Kontrol paneli istiyor musun?)
Static IP Addresses: (Varsa statik ip den bağlanabilirsin)
Back Up Options (Yedekleme seçenekleri Haftalık/Aylık/Yıllık vs. )

En alt kısım da Contact Information yani iletişim bilgilerin.

Bu kısmı dikkatli doldurun ilerde şifre vs unuttuğunuzda size yardımcı olacak.

Yalnız ilk sayfadaki resimlerlede bu kısım yok. Sanırım siz başka bir yerden hesap açmaya çalışıyorsunuz. :)

Bu forumun ilk sayfasına giderseniz daha kolay kurulumlu bir sunucu hesabı oluşturabilirsiniz.

atchoum

Stajyer

  • "atchoum" bir erkek

Mesajlar: 25

Kayıt tarihi: Jan 30th 2011

Konum: fransa

  • Özel mesaj gönder

42

Monday, 18.04.2011, 20:57

ilk sayfadaki butun bolumleri tekrar takip ederek denedim , panele filan girebliyorum istedigim eklentileri yapabiliyorum , return back to main menu ye gittigimde sitemin linkine tikladigimda o baska sayfa açiliyor
derman arardim derdime derdim bana derman imis
burhan arardim aslima aslim bana burhan imis

43

Monday, 18.04.2011, 21:01

her seyi uyguladim sonuna gelince sitemin linkine tikladigimda su sayfa açiliyor :

daha önceden bedava site alanı vermekteydi.. kısa süre önce bu uygulamadan vaz geçip belirli bir ücret karşılığında bu hizmeti vermege başladı
o yazının çıkma sebebide onun içindir
forumda farklı bedava site anlatımları mevcut başka bir siteden üyelik almayı deneyin

Free Web Hosting: e tıkladığınızda alt resimdekigibi bir açıklama mevcut

MERHABA ..!!

atchoum

Stajyer

  • "atchoum" bir erkek

Mesajlar: 25

Kayıt tarihi: Jan 30th 2011

Konum: fransa

  • Özel mesaj gönder

44

Monday, 18.04.2011, 22:03

iki sayfali bi radyo kurmak için bura uygundu baska bulamadim mynette çokmus :)
derman arardim derdime derdim bana derman imis
burhan arardim aslima aslim bana burhan imis

  • "****ONUR*****" bir erkek

Mesajlar: 4,104

Kayıt tarihi: Jul 14th 2009

Konum: DENİZLİ

  • Özel mesaj gönder

45

Monday, 18.04.2011, 22:11

burdan baska ucretsız alan veren sıteler mevcut bır goz atın derım

CERRAHLARİN DEGİSTİREMEYECEGİ TEK ŞEY GÖZLERDİR

Mesajlar: 4

Kayıt tarihi: Nov 16th 2009

Konum: ist

  • Özel mesaj gönder

46

Wednesday, 29.02.2012, 01:39

arkadaşlar 110mbfree kayıt börümüne ulacamadim

arkadaşlar 110mbfree kayıt börümüne ulacamadim avast vürüs uyarısı verdi genede ilerledım ama üye olma börümüne geldim direk tıklanacak sayfa geldi üye olmabölümünün önünde tikladım ozamanda para işareti geldi viza kart üye sayfasına ulasamıyom yardım :( site ücretli olmuş 6 dolar 1 seferlik diyor