Giriş yapmadınız.

Sayın ziyaretçi, AllaTurkaa sitesine hoş geldiniz. Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz. Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz. Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.

AkvA

Orta Düzey

Mesajlar: 340

Kayıt tarihi: Jul 20th 2009

  • Özel mesaj gönder

21

Saturday, 12.09.2009, 23:47

Bak güzel kardeşim, Ben temalarda şuraya yazılır buraya yazılmaz demiyorum.... Yazdıklarımın hepsi burda değiştirme imkanımda yok.. alim olan anlıyor zaten, alttada yazılsa üsttede yazılsa ortayada yazılsa Bu tür (senin yada Başkalarının ) yaptığı temalardan bahsediyorum... Uzatacaksak ben müsaitim 25. saat uzatırız...
Bi gün bir temacıya yorum yaptım, yorumumda bir üstteki arkadaşa katıldığımı söyledim :))) Anladığınız yerden vurmaya basladınız hemen (Eğlence) onlarda öyle yapmıştı :))

Sonra baktım alakasız kişilerde bana yanıt veriyor, Amanınn... art niyet üst niyett kişilik sahsiyet almış başını gidiyor :) aynı sahneyı yaşamayız inşallah :)

Tekrar yazayımmı üsttekileri okurmusun ? ki seni desteklemek amaçlı bir arkadaşımız senin adına yorum yazmış, en büyük gereksizliği de kendisi yapmış, çünkü ben yorum yaparken Hüzünlüyılların hoşuna gitsin diye yazmıyorum, Allah Lafzı olmadan dini sohbet yapamıyormusunuz ? Allah Lafzı olmadan başka figürle dini tema yapılmıyormu? Sizce Bu isimleri kullananlarmı gereksiz, yoksa uyaranlarmı ?

Bu benim maneviyatım, !!! Seni ve diğerlerini butür temalardan dolayı kutlamak zorunda değilim. Ama bir merhabanın hatrı olduğu için seni uyarmak zorunda hissettim kendimi... Laf ortada isteyen alsın...

22

Sunday, 13.09.2009, 00:08

herkez burdaki başlığı okusun :gelgel:

http://www.allaturkaa.de/forum/index.php?page=Thread&threadID=29095

AkvA

Orta Düzey

Mesajlar: 340

Kayıt tarihi: Jul 20th 2009

  • Özel mesaj gönder

23

Sunday, 13.09.2009, 00:19

Alıntı sahibi ""beratcan""

herkez burdaki başlığı okusun :gelgel:

http://www.allaturkaa.de/forum/index.php?page=Thread&threadID=29095


Herkesin aklı fıkri var, herkes ne yazdıgınıda biliyor... bu şekil ne oluyor :gelgel:
Buyur gel :blong:

24

Sunday, 13.09.2009, 00:38

üstte verdiğim link okunmuşsa sorun yok biz uyarımız yapalım gerisi sizlerin bileceği konu :gelinbakiyim:

AkvA

Orta Düzey

Mesajlar: 340

Kayıt tarihi: Jul 20th 2009

  • Özel mesaj gönder

25

Sunday, 13.09.2009, 00:56

beratcan, Amacım kimseyi kırmak, küçük düşürmek değil, Cümleye Allah selamet versin... :sevgi:

26

Sunday, 13.09.2009, 01:03

AkvA,

teşekkür ederim anlayışınız için
bizler burda kalp kırmak için değil paylaşım yapmak ve o yaptığımız paylaşım her ne olursa olsun onun hazzını almaktır önemli olan bunu başarabilmek
gerisini boşverelim :up:

*Deniz*

Bilge

  • "*Deniz*" bir kadın

Mesajlar: 5,865

Kayıt tarihi: Feb 27th 2007

Konum: Kocaeli

  • Özel mesaj gönder

27

Sunday, 13.09.2009, 04:22

Nisa çok özür dilerim tartışma çıkıcağına düşünemedim keşke öyle bir yorumda bulunmasaydım :(

Benim demek istediğim olurda bi radyoda sohbet esnasında yani yazışma yapılırken bu temanın kullanılmasının hoş olmucağıydı tabiki islami temalar islami yayınlar için hazırlanır. Ama herkes bu konuda hassas değil her dj bunun kontrolünü yapamıyor ben o nedenle bu eleştiride bulundum niyetim tartışma çıkartmak değildi!

Beratcan abi sizde haklısınız tartışmayı uzatmaya gerek yok bence fikirleri kimseyi kırmıcak şekilde dile getirmek en güzeli!

  • "nisa nisa" bir kadın
  • Konuyu başlatan "nisa nisa"

Mesajlar: 20,948

Kayıt tarihi: Sep 29th 2008

Konum: izmir

  • Özel mesaj gönder

28

Sunday, 13.09.2009, 13:41

*Deniz*, est denizim özr dilenecek biişi yok
aslın da bu konuda bilgim olmadıgı için özellikle tşk ederim
ALLAH c.c ün yazısının ortada bulunmaması gerektiğini bilmiyordum
hatta okudumda bilen arkadaslara soru sordum
bu konuda beni ve bilmeyen arkadaşları aydınlattıgın için tşk ederim
ben hata yapmamak için dini tema yapmıyordum sırf bu gibi sorunların yaşanmaması için
benim ve yazan arkadaşların tepkiside ''eğlence '' sözünedir
ltf tekrar bu konuda yorum yazarak konuyu uzatmayalım arkadaşlar
gerekirse yetkili arkadaşımız temayı ekle paylaşa alabilir
ben temamı tekrar düzenleyebilirim
herkesden bu konuda yordugum için özr dilerim
saygılarımla...

tüm yorumlar için tşk ederim

AkvA

Orta Düzey

Mesajlar: 340

Kayıt tarihi: Jul 20th 2009

  • Özel mesaj gönder

29

Sunday, 13.09.2009, 14:58

nisa , Kardeşim sanırım ben konuyu uzattım, kusura bakma.
Amacım kimseyi kırmak, küçük düşürmek değil, nedense bazı konulara yaptığım yorumlar olay oluyor bazı arkadaşlar bu yazdıklarımın benim fikrim ve sadece beni bağlayıcılığı olduğunu kabullenemiyorlar.
Eğlence kelimeside sadece tepkimin ifadesiydi, adım gibi eminimki hiç bir müslüman bu temalarda eğlence yapmaz, peki ya müslüman olmayanlar ? ? ? :book:

Neyse konuya birde iyi yönünden bak ...
Bana kızan arkadaşlar unutmasın ki yorum yaptığım temalar REYYTİNG rekorları kırıyo :) :up:

Konuyu uzatmak amaçlı yazmadım, kimseye cevap hakkı doğmadı :lol:

:thx: İyi forumlar... Saygılar

  • "nisa nisa" bir kadın
  • Konuyu başlatan "nisa nisa"

Mesajlar: 20,948

Kayıt tarihi: Sep 29th 2008

Konum: izmir

  • Özel mesaj gönder

30

Sunday, 13.09.2009, 15:08

AkvA, ok sende kusura bakma
olur bazen bu olaylar önemli olan büyütmemek
reyting akva :))

AkvA

Orta Düzey

Mesajlar: 340

Kayıt tarihi: Jul 20th 2009

  • Özel mesaj gönder

31

Sunday, 13.09.2009, 15:31

Teşekürler Nisa Yeni adımı çok sevdim :497678: :harika:

mevlut01

Stajyer

  • "mevlut01" bir erkek

Mesajlar: 38

Kayıt tarihi: Feb 2nd 2007

  • Özel mesaj gönder

32

Sunday, 13.09.2009, 17:29

nisa nisa emeginize saglık ama sizden ricam her zamanki gibi dini tmelarınızın icindeki ALLAH lahfuzunu üste bir yere yerlestirmeniz daha uygun olur bnece ( tabiki kendi görüşüm ) bu ALLAH ve diger lahfuzlar yukarda olması bence daha uygundur sleam ve dua ile..

uluseif

Profesyonel

  • "uluseif" bir erkek

Mesajlar: 1,065

Kayıt tarihi: Aug 27th 2007

  • Özel mesaj gönder

33

Tuesday, 15.09.2009, 20:02

süper olmuş paylaşım için tşk ler

  • "nisa nisa" bir kadın
  • Konuyu başlatan "nisa nisa"

Mesajlar: 20,948

Kayıt tarihi: Sep 29th 2008

Konum: izmir

  • Özel mesaj gönder

34

Saturday, 19.09.2009, 20:06

BURDAN INDIRIRESENIZ SEVINIRIM DIGERINDE SORUN VAR

[flash width=800 height=600]http://www.hostarea.de/server-09/September-c67c91ed56.swf[/flash]
nisa nisa belirtilen dosyaları ekledi:

adem1961

Stajyer

  • "adem1961" bir erkek

Mesajlar: 146

Kayıt tarihi: Feb 9th 2009

  • Özel mesaj gönder

35

Friday, 25.09.2009, 19:53

emegine saglik kardesim

36

Friday, 25.09.2009, 21:40

nisa nisa, canım teman çok güzel olmuşşşş.ama biras olaylı galiba.emeğine yüreğine sağlık:)))

  • "nisa nisa" bir kadın
  • Konuyu başlatan "nisa nisa"

Mesajlar: 20,948

Kayıt tarihi: Sep 29th 2008

Konum: izmir

  • Özel mesaj gönder

37

Friday, 25.09.2009, 22:36

tşkler güzel yorumlarınız için
evet cnm birazcık olaylı oldu :))

Asi_MaVi

Orta Düzey

Mesajlar: 538

Kayıt tarihi: Feb 23rd 2009

  • Özel mesaj gönder

38

Friday, 25.09.2009, 22:47

nisa nisa, EMEGiNE SAGLIK PAYLASIM iÇiN TSKLER

((yesil-cimen))

Profesyonel

  • "((yesil-cimen))" bir kadın

Mesajlar: 2,032

Kayıt tarihi: Mar 15th 2007

Konum: Bayern

  • Özel mesaj gönder

39

Saturday, 26.09.2009, 00:12

cok güzel olmus nisa kardess temaniz diyecekk yok amaa elestirilerede acik oolmaliyiz özeliklede islami temalarda bazi seylere daha dikkat etmemiz gerekir arkadasimizinn söylemek istedigini anliyorum katiliyorumm akva kardesimize sonucta chata yazilar yazilmiyormu Allah yazisininn üzerinde sohbet edilmesii uygunmu islami radyo olsada Allah yazisi chatta örneginn evimizde kurani kerimi nasil yüksek biryerde tutmamiz gerekiyorsa temadada Allah yazisii üst kösede olabilirdii ... ;)

  • "nisa nisa" bir kadın
  • Konuyu başlatan "nisa nisa"

Mesajlar: 20,948

Kayıt tarihi: Sep 29th 2008

Konum: izmir

  • Özel mesaj gönder

40

Saturday, 26.09.2009, 01:26

Alıntı sahibi ""nisa nisa""

*Deniz*, est denizim özr dilenecek biişi yok
aslın da bu konuda bilgim olmadıgı için özellikle tşk ederim
ALLAH c.c ün yazısının ortada bulunmaması gerektiğini bilmiyordum
hatta okudumda bilen arkadaslara soru sordum
bu konuda beni ve bilmeyen arkadaşları aydınlattıgın için tşk ederim
ben hata yapmamak için dini tema yapmıyordum sırf bu gibi sorunların yaşanmaması için
benim ve yazan arkadaşların tepkiside ''eğlence '' sözünedir
ltf tekrar bu konuda yorum yazarak konuyu uzatmayalım arkadaşlar
gerekirse yetkili arkadaşımız temayı ekle paylaşa alabilir
ben temamı tekrar düzenleyebilirim
herkesden bu konuda yordugum için özr dilerim
saygılarımla...

tüm yorumlar için tşk ederim


zaten belirtmiştim bu durumu acıklar sanırım