Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: AllaTurkaa. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

doymusfm

Anfänger

Beiträge: 6

Registrierungsdatum: 29. Mai 2007

Wohnort: istanbul

  • Nachricht senden

21

Mittwoch, 6. Juni 2007, 20:14

SLM BEN DOYMUSFM YUKARDA VERDİİNİZ IP KODLARINI AYNENMİ GİRMELİYİZ?
SAYGILAR

uzun80

Schüler

Beiträge: 19

Registrierungsdatum: 6. Juni 2007

  • Nachricht senden

22

Mittwoch, 6. Juni 2007, 22:00

peki vistata bu nasil oluyor bilgisi olan varmi,yardimci olmak isteyen varsa bana ulassin lutfen

saymin

Anfänger

Beiträge: 6

Registrierungsdatum: 4. Juni 2007

  • Nachricht senden

23

Mittwoch, 13. Juni 2007, 23:21

abicim çok saolunn gercekten supersinnnnnnnnn simdi hiç sorun yasamiyorumm tekrar teskelr

Ceren

Fortgeschrittener

  • »Ceren« ist weiblich

Beiträge: 373

Registrierungsdatum: 25. September 2006

Wohnort: Hamburg

  • Nachricht senden

24

Donnerstag, 14. Juni 2007, 07:43

@ uzun80, modem ayari zaten vistala ilgili degil, tek TCP/IP ayarlari vistada biraz degisik (resim 4-5).
Bu ayarlara ulasmanin bircok yoyu var.

Sagda en assagda kösede (Task) baglantini gösterir, üzerine tikla ve Ayrintilarina (Eigenschaften) gir. (resim 4)

Beiträge: 81

Registrierungsdatum: 14. Juni 2007

Wohnort: ANKARA

  • Nachricht senden

25

Freitag, 15. Juni 2007, 18:47

PAYLAŞIMIN İÇİN TEŞEKÜRLER :up:

Beiträge: 81

Registrierungsdatum: 14. Juni 2007

Wohnort: ANKARA

  • Nachricht senden

26

Freitag, 15. Juni 2007, 19:00

YANLIŞLIK LA GÖNDERDİM SORY :oops:

napolion45

Schüler

Beiträge: 13

Registrierungsdatum: 12. März 2007

  • Nachricht senden

27

Sonntag, 17. Juni 2007, 00:47

herseyi uyguladim ama benim sitatik hala - napabilirim acaba

altinediz

Schüler

  • »altinediz« ist männlich

Beiträge: 14

Registrierungsdatum: 7. Juni 2007

  • Nachricht senden

28

Montag, 18. Juni 2007, 12:58

Merhaba arkadaşlar ben o almanca resimlere bakarak yapmaya çalışıyorum ama ben ağ bağlantımdan ıp adresinde ufak bir oynama dahi yaptığım zaman internet bağlantım gidiyor eğer tekrar otomatike almazsam da geri gelmiyor ne yapmalıyım. Ayrıca benim flatcast 4,15,21 sürüm ama benim satatistic kısmında - veya + nın yanında (ki hiç artı olmadı yapamadım) "!" yok sorun nedir? Yardımcı olurmusunuz.

Aylion

Fortgeschrittener

  • »Aylion« ist weiblich

Beiträge: 185

Registrierungsdatum: 20. September 2006

Wohnort: Dortmund

  • Nachricht senden

29

Montag, 18. Juni 2007, 13:14

altinediz, anlatimda verline IP ler sade bir örnek, modemin ipsini bilmen gerek.
assagdaki iki linki bir incele.

http://www.allaturkaa.de/forum/index.php?page=Thread&threadID=3297&postdays=0&postorder=asc&start=17

http://www.allaturkaa.de/forum/index.php?page=Thread&threadID=1770&postdays=0&postorder=asc&start=74

altinediz

Schüler

  • »altinediz« ist männlich

Beiträge: 14

Registrierungsdatum: 7. Juni 2007

  • Nachricht senden

30

Montag, 18. Juni 2007, 15:39

tamam da o doldurulan yerlere modemimde gözüken ıp yi giriyorum zaten ama anlamadım valla
www.e-oyuncuyuz.biz

alemci_bln

Schüler

Beiträge: 34

Registrierungsdatum: 28. November 2006

  • Nachricht senden

31

Freitag, 22. Juni 2007, 21:43

valla bu gercektende cok süper paylasim bende diyodum yaw bu meleti baskalari neden dinleyemiyo diye:)) tesekkürler

Beiträge: 3

Registrierungsdatum: 7. März 2007

  • Nachricht senden

32

Dienstag, 26. Juni 2007, 12:55

s.a hay allah razı olsun yahuuu 3 aydır ugrasıyorumm sagolasınızzzz.

i-rem

Profi

  • »i-rem« ist weiblich

Beiträge: 2 183

Registrierungsdatum: 26. Juni 2007

Wohnort: Bizim köy hangi sehire bagli, bilmem ki :p

  • Nachricht senden

33

Freitag, 6. Juli 2007, 10:07

benim wireless diyemi ben bunlari uygulayamiyorum, yani adsl al katta abimlerde ben wireless baglaniyorum, yani netzwerk kurulu, portu sabitledim fakat modemi acamiyorum ? öteki pc'denmi yapmaliyim, abimin pc'sine izinsiz giremiyorum bide zaten izin vermez ki, yok virüsmüs yok neymis ürküyo hemencecik :wallb:

Aylion

Fortgeschrittener

  • »Aylion« ist weiblich

Beiträge: 185

Registrierungsdatum: 20. September 2006

Wohnort: Dortmund

  • Nachricht senden

34

Freitag, 6. Juli 2007, 10:29

i-rem, modeme girbilmek icin yetkin olmali, yani sifre..
abinden rica et UDP 40123 portunu senin bilgisayarina yönlendirsin.
tabi daha evel wireless kartina sabit bir tcp/IP verirmeli.
ve modemdeki udp 40123 portu o IP ye acik olmali...

i-rem

Profi

  • »i-rem« ist weiblich

Beiträge: 2 183

Registrierungsdatum: 26. Juni 2007

Wohnort: Bizim köy hangi sehire bagli, bilmem ki :p

  • Nachricht senden

35

Freitag, 6. Juli 2007, 10:46

Aylion simdi benim ip 192.168.100 wlan manager'den bakinca gözüküyor, ip automatisch beziehen degilde bu ip yazsam olurmu ? bide modemin ip'si 192.168.1 modemin sifresini aldim girebiliyorum simdi, udp port actim ama benim pc'ye nasil yönlendiricem?

Aylion

Fortgeschrittener

  • »Aylion« ist weiblich

Beiträge: 185

Registrierungsdatum: 20. September 2006

Wohnort: Dortmund

  • Nachricht senden

36

Freitag, 6. Juli 2007, 10:56

@ i-rem,
peki IP sabitmi, yoksa hep degisir.

assagdaki resimde uygulamayi yaptiysan sabitdir... ve 192.168.1.100 kalabilir
simdide modemdeki ayarlari yapman lazim


i-rem

Profi

  • »i-rem« ist weiblich

Beiträge: 2 183

Registrierungsdatum: 26. Juni 2007

Wohnort: Bizim köy hangi sehire bagli, bilmem ki :p

  • Nachricht senden

37

Freitag, 6. Juli 2007, 11:40

Aylion ben sanirim en sonunda yaptimmm :) bide kocamann danke, gerci bu sabitlestirme isini yapmadim yani sabitlestirince net baglantim kesiliyodu ?? bende -automatisch beziehen-'de biraktim fakat her seferinde ayni ip yaziyo bende zaten (wlan oldugu icinmi acaba?) ugrastirdi biraz ama sonra radyo actigimda hep norton uyarisi ile karsilastim ve norton ayarlarindanda port'u acik biraktim, simdi hersey yolunda +! gösteriyor...Kocamann Tesekküürrrr

Aylion

Fortgeschrittener

  • »Aylion« ist weiblich

Beiträge: 185

Registrierungsdatum: 20. September 2006

Wohnort: Dortmund

  • Nachricht senden

38

Freitag, 6. Juli 2007, 11:47

i-rem, internet baglantin kopuyorsa ozaman standartgeteway
yanlis veriyorsun. 192.168.1.1 sade bir örnekti baska olabilir.

ayni kalmasi modeme bagli, sana 3 gün boyu ayni ip yi verir dördüncü gün baska verir, ve ozaman yine eksi olur ;)

VSaBaH

Anfänger

Beiträge: 1

Registrierungsdatum: 15. Juli 2007

  • Nachricht senden

39

Sonntag, 15. Juli 2007, 19:52

Eline ayağına sağlık adminim çok güzel bir paylaşım.. Sayende - yi + ya çevirdik. Gurur duyuyorum kendimle..

Sen olmasan yapamazdım tabiki..

Bu arada ben yeniyim. Merhaba

cihan

Schüler

Beiträge: 52

Registrierungsdatum: 11. März 2007

Wohnort: yozgat

  • Nachricht senden

40

Montag, 16. Juli 2007, 07:28

selam....flatcastten radyoyu silmis sifreyi bilen birisi..ve ben test yayini ekledim yayina geciyorum ama kimse giremiyor yani yayinda gozukmuyorum,,..neden acaba bana bir yardimci olabilirmisiniz tskler simdi den cok saolun.....