Giriş yapmadınız.

Sayın ziyaretçi, AllaTurkaa sitesine hoş geldiniz. Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz. Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz. Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.

M@v!s

Profesyonel

  • "M@v!s" bir kadın
  • Konuyu başlatan "M@v!s"

Mesajlar: 1,344

Kayıt tarihi: Aug 14th 2010

  • Özel mesaj gönder

1

Saturday, 17.09.2011, 17:17

FLatcast-Yanımda kaL-İndex

M@v!s belirtilen dosyaları ekledi:
  • Yanimda KaL.rar (2.1 kB - 1,577 defa indirildi - en son: 10.09.2018, 08:47)
Her şey ALLah'tan, O gerekeni yapar dediLer..Bende kimini Emanet, kimini havaLe ettim..ツツ

Bu mesaj 1 defa düzenlendi, son düzenlemeyi yapan "M@v!s" (18.09.2011, 01:14)


2

Saturday, 17.09.2011, 17:19

Emeğine Sağlık Mavişimmm çok Teşekkürler Canımbenimmm

M@v!s

Profesyonel

  • "M@v!s" bir kadın
  • Konuyu başlatan "M@v!s"

Mesajlar: 1,344

Kayıt tarihi: Aug 14th 2010

  • Özel mesaj gönder

3

Saturday, 17.09.2011, 17:27

Ben Tsk ederim yorumun için Ruzim Rabbim senden Razı oLsun
Her şey ALLah'tan, O gerekeni yapar dediLer..Bende kimini Emanet, kimini havaLe ettim..ツツ

4

Sunday, 18.09.2011, 02:14

Mariiiiiii Çok güzel olmuş tebrik ederim özlemişim senin temalarını,indexlerini nöbetteyim burdaki pc den göremiyorum fazla yamık mı düzmüü ama gördüğüm harika bir index harika renk uyumu ve bir okadar güzel DİZAYN başarılarının devamını dilerim MARİ.bu arada avatarındaki bebek çok tatlı :))

midestino34

Profesyonel

  • "midestino34" bir kadın

Mesajlar: 1,857

Kayıt tarihi: Jun 2nd 2009

Konum: istanbul

  • Özel mesaj gönder

5

Sunday, 18.09.2011, 14:01

Çok güzel olmus emeginize saglık maviş paylasımınız için tskk
[size=10][color=#009999]Hiçbir şey göründüğü gibi değildir. Bugün hayat veren su, yarın seni boğabilir. [/color][/size]

  • ":..BALIKÇI..:" bir erkek

Mesajlar: 10

Kayıt tarihi: Sep 14th 2011

  • Özel mesaj gönder

6

Sunday, 18.09.2011, 20:23

slm mavis abla ben senin bi indexsini kullaniyom ve bi kac deisiklik yapmak istiyom bu senin indexsin oldugu icin bunuda senin yapman dogrusu olurdu ve senle iletisime gecmek icin ne yapabilirim
bunu senin yapman daha dogru olur die düsündüm deisiklikte örnek olarak oyun eklemek istiyom radyo kuralini silip anlamli bi söz yazmak istiyom bunu benim icin sen yaparmisin abla senle nasil iletisime gececem bilmiyom ama radyonun linkini veriyim ben
http://ebruli-fmm.blogcu.com/

MeRaL

Jüri

  • "MeRaL" bir kadın

Mesajlar: 5,317

Kayıt tarihi: Jan 6th 2007

Konum: NRW

  • Özel mesaj gönder

7

Sunday, 18.09.2011, 20:55

@ :..BALIKÇI..:

hangi oyunu eklemek istiyorsaniz, blogcu sitende sablon degistir kismindan ekleyebilirsiniz.
Radyo kurallarinin oldugu yazilarida istediginiz Anlamli sözlerle degistirebilirsiniz.
*index'in <body> </body> kodlari arasinda olmasina dikkat ediniz tüm yaptiginiz degisikliklerin
Taviz Yok! Yol'a devam!

  • ":..BALIKÇI..:" bir erkek

Mesajlar: 10

Kayıt tarihi: Sep 14th 2011

  • Özel mesaj gönder

8

Sunday, 18.09.2011, 22:26

evet ama index mavis ablanin sonucta emek vermis eger kendi indexsine böyle bise olmasini istemiye bilir bu yüzden abla yapsa veyada izin verse yapabilirim onu vermezse bise yapamam index bana göre zati cok güzel bi oyun icinde deismem bu arada ben body falan bilmem bunu bilen biri bana yardimci olmali onuda sizden biri yapmasi lazim :))) sonucta burasi insanlara yardimci olmak icin acilmis dimi :))

MeRaL

Jüri

  • "MeRaL" bir kadın

Mesajlar: 5,317

Kayıt tarihi: Jan 6th 2007

Konum: NRW

  • Özel mesaj gönder

9

Sunday, 18.09.2011, 22:42

Aynen öyle ^^

Bizde size yol gösteriyoruz, yapabilmeniz icin zaten.
Paylasimci arkadaslarimiz bu tür degisiklikler yapilmasina karsi cikmazlar. Ancak copyright ve imzalarinin silinmesine, indexi yapan kisi olarak isim degistirilmesine kizarlar :1gözkirp:

Sablonda ilave seyleri blogcu'da cok kolay bir sekilde yapabilirsiniz. Eger bu konuda yardim isterseniz seve seve...
Taviz Yok! Yol'a devam!

  • ":..BALIKÇI..:" bir erkek

Mesajlar: 10

Kayıt tarihi: Sep 14th 2011

  • Özel mesaj gönder

10

Sunday, 18.09.2011, 22:53

evet bu konudada sizden yardim almak istiyommm

  • ":..BALIKÇI..:" bir erkek

Mesajlar: 10

Kayıt tarihi: Sep 14th 2011

  • Özel mesaj gönder

11

Sunday, 18.09.2011, 23:26

baa bu konuda yardimci olursaniz sevinirim daha önce asi menekseyle iletisime gecmek istedim ama kimse yardimci olmadi ilk defa sizden bi cevap aldim bu konuda bana yardimci olursaniz sevinirim simdiden teskler

MeRaL

Jüri

  • "MeRaL" bir kadın

Mesajlar: 5,317

Kayıt tarihi: Jan 6th 2007

Konum: NRW

  • Özel mesaj gönder

12

Monday, 19.09.2011, 09:10

Eklemek istediginiz yaziyi ve oyun'u bildirirseniz, size yardimci olabiliriz :thumbup:
Taviz Yok! Yol'a devam!

  • ":..BALIKÇI..:" bir erkek

Mesajlar: 10

Kayıt tarihi: Sep 14th 2011

  • Özel mesaj gönder

13

Monday, 19.09.2011, 19:50

cok cok ama cok tsklr mavis ablam süper bi insan tek kelimeyle insan yardimci oldu bana aynisinin yenisini yapti ve istedigim herseyi yapti ilk defa bi forumdan yardim alabildim forumlar bos die düsünüyodum ama gercekten süper insanlar var burda mavis ablamin eline kolluna yüregine saglik sizde yardimci olmayaya calistiginiz icin cok tsklr allaha emanet olun kendinize ii bakin :))..

MeRaL

Jüri

  • "MeRaL" bir kadın

Mesajlar: 5,317

Kayıt tarihi: Jan 6th 2007

Konum: NRW

  • Özel mesaj gönder

14

Monday, 19.09.2011, 20:11

Güle güle kullanin Balikci, siteniz istediginiz gibi olduysa ne mutlu size :1alkis:
Yardim eden ve burda emeklerini paylasan tüm forum üyelerinede tesekkür ederiz dimi :1gözkirp:
Taviz Yok! Yol'a devam!

TurkEce/GnL

[Forum Ablası]

  • "TurkEce/GnL" bir kadın

Mesajlar: 47,568

Kayıt tarihi: Sep 16th 2010

Konum: TC İstanbul/allaturkaa

  • Özel mesaj gönder

15

Monday, 19.09.2011, 20:23

Evet yüreği güzel Mavişimizin, yüreciğine ellerine sağlık gayet güzel olmuş üşenmeden yeniden düzenlemiş :1alkis:
İyi yayınlarda kullanın inşallah ;)

  • ":..BALIKÇI..:" bir erkek

Mesajlar: 10

Kayıt tarihi: Sep 14th 2011

  • Özel mesaj gönder

16

Monday, 19.09.2011, 21:19

saolun tsklr mavis ablam artik benim icin bu islerin en iisini yapandir :)))

TurkEce/GnL

[Forum Ablası]

  • "TurkEce/GnL" bir kadın

Mesajlar: 47,568

Kayıt tarihi: Sep 16th 2010

Konum: TC İstanbul/allaturkaa

  • Özel mesaj gönder

17

Monday, 19.09.2011, 21:25

Zaten öyledir sitemizin index kraliçesidir Maviş :1gözkirp:

M@v!s

Profesyonel

  • "M@v!s" bir kadın
  • Konuyu başlatan "M@v!s"

Mesajlar: 1,344

Kayıt tarihi: Aug 14th 2010

  • Özel mesaj gönder

18

Tuesday, 20.09.2011, 12:10

PoraLiga Yorumun için Çok TskLer bende index ve tema yapmasını çok çok özLemişim yorum yazan eLcezin dert görmesin..Rabbim razı oLsun
Her şey ALLah'tan, O gerekeni yapar dediLer..Bende kimini Emanet, kimini havaLe ettim..ツツ

karayagiz66

Orta Düzey

  • "karayagiz66" bir erkek

Mesajlar: 548

Kayıt tarihi: Sep 12th 2011

Konum: FRANCE

  • Özel mesaj gönder

19

Sunday, 2.10.2011, 18:07

eline saglik cok guzel

M@v!s

Profesyonel

  • "M@v!s" bir kadın
  • Konuyu başlatan "M@v!s"

Mesajlar: 1,344

Kayıt tarihi: Aug 14th 2010

  • Özel mesaj gönder

20

Wednesday, 5.10.2011, 01:49

Midestino,Karayagiz YorumLarınız İçin Çok TskLer..rabbim razı oLsun
Her şey ALLah'tan, O gerekeni yapar dediLer..Bende kimini Emanet, kimini havaLe ettim..ツツ