Giriş yapmadınız.

Sayın ziyaretçi, AllaTurkaa sitesine hoş geldiniz. Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz. Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz. Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.

1

Monday, 14.10.2013, 00:58

Flatcast FCP Tema [Külkedisi , By Kemal_Atalayy]


Kemal_Atalayy belirtilen dosyaları ekledi:
  • Külkedisi.fcp (274 Byte - 116 defa indirildi - en son: 15.06.2018, 08:59)

DALGIC

Bilge

  • "DALGIC" bir erkek

Mesajlar: 7,479

Kayıt tarihi: Jan 4th 2012

Konum: TC☆ EFELER & Efekentli

  • Özel mesaj gönder

2

Monday, 14.10.2013, 01:04

.

abi ELine EMEĞİNE NURUNUZA SAĞLIK PAYLAŞIM İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM abi operi evim şahanenin perisimi söyede bana da gelsin evi ve külüstür arabayı yenilesin :)

3

Monday, 14.10.2013, 01:06

abi ELine EMEĞİNE NURUNUZA SAĞLIK PAYLAŞIM İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM
abi operi evim şahanenin perisimi söyede bana da gelsin evi ve külüstür arabayı yenilesin :)

Yorum için tşk'ler ...DALGIC....

O benim perim , tavsiyem uzak durman :asla


DALGIC

Bilge

  • "DALGIC" bir erkek

Mesajlar: 7,479

Kayıt tarihi: Jan 4th 2012

Konum: TC☆ EFELER & Efekentli

  • Özel mesaj gönder

4

Monday, 14.10.2013, 01:13

.

daha iyi ya abi torpil yapsın işte :)

5

Monday, 14.10.2013, 01:14

Nur'un uykusu kaçmış , önce ona gidecek uyutmak için sihir yapacak ..
sonrada sana gelir evi arabayı yeniler artık ..


6

Monday, 14.10.2013, 01:17

Emegine sağlık.. :thumbsup:

DALGIC

Bilge

  • "DALGIC" bir erkek

Mesajlar: 7,479

Kayıt tarihi: Jan 4th 2012

Konum: TC☆ EFELER & Efekentli

  • Özel mesaj gönder

7

Monday, 14.10.2013, 01:17

.

çok sevindim abi :)

8

Monday, 14.10.2013, 01:18

Emegine sağlık.. :thumbsup:

Yorum için tşk'ler ..Nur...

(Periyi gönderdim sihir yapacak , Hadi git uyumayı dene artık )
:haha:

9

Monday, 14.10.2013, 01:21

emeginize saglık..kemal atalay
Kendini çok zorlama, en güzel şeyler onları en az beklediğinde olur.

10

Monday, 14.10.2013, 01:23

emeginize saglık..kemal atalay

Yorum için tşk'ler ....zehra.aktürk....

Zehra hanım , düzeltmeden önceki yorumunuzda ne demek istediniz ANLAMADIM??????

*külkedisi*

Profesyonel

  • "*külkedisi*" bir kadın

Mesajlar: 610

Kayıt tarihi: Dec 10th 2011

  • Özel mesaj gönder

11

Monday, 14.10.2013, 01:41

Elinize emeğinize sağlık :1alkis:
http://gonul-limanim.blogspot.com.tr/

12

Monday, 14.10.2013, 01:45

Elinize emeğinize sağlık :1alkis:

Yorum için tşk'ler ....külkedisi ...

seda_aslan

Profesyonel

  • "seda_aslan" bir kadın

Mesajlar: 1,921

Kayıt tarihi: Sep 3rd 2013

Konum: kocaeli

  • Özel mesaj gönder

13

Monday, 14.10.2013, 09:26

ELİNE EMEĞİNE SAĞLIK KEMAL.... GÜZEL BİR ÇALIŞMA OLMUŞ .... :1alkis: :nazar:

HER EVE LAZIM BÖYLE BİR PERİİ... :kgöz:
....!

  • "bulent-06" bir erkek

Mesajlar: 4,674

Kayıt tarihi: Jun 15th 2013

Konum: polatlı

  • Özel mesaj gönder

14

Monday, 14.10.2013, 13:26

elinize emeginize saglık paylaşım adıan tskler.

  • "*CANKIZ*" bir kadın

Mesajlar: 9,282

Kayıt tarihi: Oct 15th 2011

  • Özel mesaj gönder

15

Monday, 14.10.2013, 16:37

Elinize emeğinize sağlık güzel paylaşımınız için teşekkürler...
'' Söz Vardır Asalet Dolu , Söz Vardır Rezillik Diz Boyu...''

  • "harbi kız" bir kadın

Mesajlar: 5,575

Kayıt tarihi: Jul 9th 2013

  • Özel mesaj gönder

16

Monday, 14.10.2013, 17:00

KEMAL BEY GENE SÜPERSİNİZ Elinize emeğinize sağlık güzel paylaşımınız için teşekkürler. :1alkis: :1alkis: :1alkis:
Hayat kısa Kalp kırmaya Degmez

ADANALI*

Profesyonel

  • "ADANALI*" bir erkek

Mesajlar: 2,029

Kayıt tarihi: Mar 3rd 2010

Konum: Adana

  • Özel mesaj gönder

17

Monday, 14.10.2013, 20:12

Ellerinize emeklerinize sağlık Paylaşım için Teşekkürler
https://www.flatkolik.net

18

Monday, 14.10.2013, 21:24

seda_aslan
bulent-06
*CANKIZ*
harbi kız
ADANALI*

Yorum ve beğeniler için teşekkürler arkadaşlar...


:sapka:

  • "Meliscanan" bir kadın

Mesajlar: 16,785

Kayıt tarihi: Mar 28th 2007

Konum: Kalbim...

  • Özel mesaj gönder

19

Monday, 14.10.2013, 21:43

Emekleriniz icin Tesekkür ederim... :thumbup: :thumbup: :thumbup:
her bir calismaniz icin ayri ayri Tesekkür ederim....

20

Monday, 14.10.2013, 21:48

Emekleriniz icin Tesekkür ederim... :thumbup: :thumbup: :thumbup:
her bir calismaniz icin ayri ayri Tesekkür ederim....


Yorum için ben tşk ederim....Meliscanan....
:ck: :sapka: