You are not logged in.

Dear visitor, welcome to AllaTurkaa. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

  • "oguzhan01fm" is male
  • "oguzhan01fm" started this thread

Posts: 1,967

Date of registration: Jul 29th 2010

Location: Adana

  • Send private message

1

Sunday, December 29th 2013, 1:49pm

MİKSERDEN ESER ATLAMASINA ve MÜZİKLERİN NOKTA , VİRGÜL oolarak görünmesini engelleme





Merhaba arkadaşlar...
Bu videoda sizlere müziklerin mixerden atlamasını önleyecek ,
Müzikleri mixer e attığınızda nokta veya virgül olarak görünmesini önleme,
Bazı müziklerde isimlerin yarım yamalak cıkmasını önleme,
Müziklerde isim değiştirmeye yarayan bir programı anlatmak istedim...
Umarım tüm DJ arkadaşlar rahatlıkla kullanabilirler bana göre harika bir program...

SINCE

Professional

  • "SINCE" is male

Posts: 601

Date of registration: Feb 21st 2009

Location: ISTANBUL

  • Send private message

2

Friday, January 10th 2014, 7:21am

OGUZHAN 01 FM tşkler paylaşımın için faydalı bir konu
ellerine saglık tşkler
http://www.rosemfm.net/
Piyon olmaktansa KRAL olurum.....

  • "oguzhan01fm" is male
  • "oguzhan01fm" started this thread

Posts: 1,967

Date of registration: Jul 29th 2010

Location: Adana

  • Send private message

3

Friday, January 10th 2014, 11:07am

Teşekkür ederim ...
Umarım arkadaşların işine yarar...

SINCE

Professional

  • "SINCE" is male

Posts: 601

Date of registration: Feb 21st 2009

Location: ISTANBUL

  • Send private message

4

Friday, January 10th 2014, 2:53pm

Ben indirdim denedim gayet güzel abi
tabiki düzen seven arkadaşlarda sanırım
bu güzel paylaşımdan faydalanır tekrardan tşkler
http://www.rosemfm.net/
Piyon olmaktansa KRAL olurum.....

  • "radyo_bozkir" is male

Posts: 1

Date of registration: Jan 13th 2014

  • Send private message

5

Monday, January 13th 2014, 5:49pm

müzik

arkadaşlar köyümüze kurmus olduğumuz radyoda müzik mixerde çalıyor ama arsı tarafta açmıyor neyapa biliriz

bana yardımcı olabılırmısınız

))ONUR((

Master

  • "))ONUR((" is male

Posts: 4,104

Date of registration: Jul 14th 2009

Location: DENİZLİ

  • Send private message

6

Monday, January 13th 2014, 9:58pm

yayin yapan kisi yada dinleyen kisi mute yani ses ikonunu tikladiysa dinleyiciler sesi alamazlar.
ayrica ilk giris yapmak isteyen kisiler radyonun activex yuklemesi gerekiyor yuklenmis degilse yayini dinleyemezler.

CERRAHLARİN DEGİSTİREMEYECEGİ TEK ŞEY GÖZLERDİR