Giriş yapmadınız.

Sayın ziyaretçi, AllaTurkaa sitesine hoş geldiniz. Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz. Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz. Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.

imageman

Profesyonel

  • "imageman" bir erkek

Mesajlar: 1,361

Kayıt tarihi: Apr 11th 2013

Konum: Österreich

  • Özel mesaj gönder

21

Saturday, 4.01.2014, 23:19

Tesekkürler Zenobia
::.. RADYO KAROGLAN..::
7/24 Tasavvuf Sohbetleri

http://hakkalyakin.com/index.php?page=Radio

ZENoBIA

Bilge

  • "ZENoBIA" bir kadın
  • Konuyu başlatan "ZENoBIA"

Mesajlar: 27,931

Kayıt tarihi: Apr 21st 2011

  • Özel mesaj gönder

22

Saturday, 4.01.2014, 23:29

Eline , Emeğine Sağlık Abla
Yine Harikalar Yaratmıssın
Paylaşım İcin Tskler
(Psd Yi Kaptim Cok Tskler :)

Güzel yorumuna ben tşk ederim Ablam,yüreğine sağlık..
PSD umarım sana faydalı olur.Güle güle kullan ablam. :thumbup:

ZENoBIA

Bilge

  • "ZENoBIA" bir kadın
  • Konuyu başlatan "ZENoBIA"

Mesajlar: 27,931

Kayıt tarihi: Apr 21st 2011

  • Özel mesaj gönder

23

Saturday, 4.01.2014, 23:30

Tesekkürler Zenobia

Ben tşk ederim İmageman,eline sağlık..

012BeNeTToN

Orta Düzey

  • "012BeNeTToN" bir erkek

Mesajlar: 392

Kayıt tarihi: Apr 25th 2012

  • Özel mesaj gönder

24

Saturday, 4.01.2014, 23:32

€megine Yüregine Saglik " ZENoBIA" Paylasim Adina Tesekürler...
ѕєη ѕєηι öуℓє вιяιηє вαgℓαкι ѕєη öℓüη¢є σ∂α нιç уαѕαмαѕιη

ZENoBIA

Bilge

  • "ZENoBIA" bir kadın
  • Konuyu başlatan "ZENoBIA"

Mesajlar: 27,931

Kayıt tarihi: Apr 21st 2011

  • Özel mesaj gönder

25

Sunday, 5.01.2014, 00:00

€megine Yüregine Saglik " ZENoBIA" Paylasim Adina Tesekürler...

Yorum için tşk ederim Benetton,elinize sağlık..

bircan5252

Profesyonel

  • "bircan5252" bir kadın

Mesajlar: 691

Kayıt tarihi: Feb 2nd 2013

  • Özel mesaj gönder

26

Sunday, 5.01.2014, 09:14

emeğine saglik zenobıa super bir calisma olmus :1alkis:

ZENoBIA

Bilge

  • "ZENoBIA" bir kadın
  • Konuyu başlatan "ZENoBIA"

Mesajlar: 27,931

Kayıt tarihi: Apr 21st 2011

  • Özel mesaj gönder

27

Sunday, 5.01.2014, 09:48

emeğine saglik zenobıa super bir calisma olmus

Güzel yorumuna yürekten tşk ediyorum Bircan gönlüne sağlık ..

  • "bulent-06" bir erkek

Mesajlar: 4,674

Kayıt tarihi: Jun 15th 2013

Konum: polatlı

  • Özel mesaj gönder

28

Sunday, 5.01.2014, 13:14

cok güzel olmuş cok begenerek izledim eline emegine saglık . paylaşımın nicin cok teşekkürler.

Nurannur

Stajyer

  • "Nurannur" bir kadın

Mesajlar: 12

Kayıt tarihi: Jan 5th 2014

Konum: İstanbul

  • Özel mesaj gönder

29

Sunday, 5.01.2014, 13:43

Vuuuuuuuuuu muhteşem güzel uçuşan kalplere bayıldım renklerin uyumuda çok hoş teşekkürler zenobia güzel emeklerine sonsuz teşekkürler :1alkis:
http://www.rosemfm.net/

muhibb_40

Profesyonel

  • "muhibb_40" bir erkek

Mesajlar: 790

Kayıt tarihi: Apr 5th 2011

Konum: Ankara

  • Özel mesaj gönder

30

Sunday, 5.01.2014, 14:33

Ellerine gönlüne sağlık cok harika olmuş teman mavi renklere bayılırım eserde harika bide Ölümü bagzi hatırlamak lazım eninde sonunda basimiza gelecek yola çıkmadan azığımız hazır edersek yolda kalmayız inşallah :D kahve içinde teşekkür ederim türk kahvesi başka oluyor.. :D
Bir aşk bulsam, yağmurunda ıslansam Bir dost bulsam, irfanında beslensem
Yalnızlığım bitermola ki?

ZENoBIA

Bilge

  • "ZENoBIA" bir kadın
  • Konuyu başlatan "ZENoBIA"

Mesajlar: 27,931

Kayıt tarihi: Apr 21st 2011

  • Özel mesaj gönder

31

Sunday, 5.01.2014, 15:56

cok güzel olmuş cok begenerek izledim eline emegine saglık . paylaşımın nicin cok teşekkürler.

Bülent bu güzel yorumun için çok tşk ediyorum.yüreğine sağlık..
(temaya aramı verdin artık göremiyorum :himmmm: )

ZENoBIA

Bilge

  • "ZENoBIA" bir kadın
  • Konuyu başlatan "ZENoBIA"

Mesajlar: 27,931

Kayıt tarihi: Apr 21st 2011

  • Özel mesaj gönder

32

Sunday, 5.01.2014, 15:58

Vuuuuuuuuuu muhteşem güzel uçuşan kalplere bayıldım renklerin uyumuda çok hoş teşekkürler zenobia güzel emeklerine sonsuz teşekkürler

Bende beğenmene çok sevindim Nuran.
Güzel yorumuna yürekten tşk ediyorum,eline yüreğine sağlık,çok sağolasın.. :gulver:

ZENoBIA

Bilge

  • "ZENoBIA" bir kadın
  • Konuyu başlatan "ZENoBIA"

Mesajlar: 27,931

Kayıt tarihi: Apr 21st 2011

  • Özel mesaj gönder

33

Sunday, 5.01.2014, 16:00

Ellerine gönlüne sağlık cok harika olmuş teman mavi renklere bayılırım eserde harika bide Ölümü bagzi hatırlamak lazım eninde sonunda basimiza gelecek yola çıkmadan azığımız hazır edersek yolda kalmayız inşallah :D kahve içinde teşekkür ederim türk kahvesi başka oluyor.. :D

Muhib ağbi yorum yazan ellerin dert görmesin,beğenen yüreğin keder hiç yaşamasın..
İnşallahh abi ALLAH ölümün bile hayırlısını nasip etsin bizlere.
Kahve yi közde pişirdim afiyet olsun. ^^
Tekrar güzel sözlerine çok tşk ediyorum abi..

  • "01antepli27" bir erkek

Mesajlar: 7,282

Kayıt tarihi: Aug 18th 2011

Konum: Adana

  • Özel mesaj gönder

34

Sunday, 5.01.2014, 18:59

Emeklerine sağlık ablam yine herzamanki gibi tarzında güzel bir çalışma olmuş...Ablam beni yanlış anlamicanı düşünerek ufak bir öneride bulunmak isterim...Kablo çalışman gayet başarılı olmuş fakat kabloların geçtiği deliker kablolara göre biraz büyük olmuş tekrar baktığında sende fark etmişsindir keşke acele davranmayıp tekrardan gözden geçirmen daha iyi olurdu diye düşünüyorum umarım beni yanlış anlamazsın ablam güzel emeklerin için tekrar teşekkürler...
EDEP OLMADIKCA ASALETiN FAYDASI OLMAZ!!!...

ZENoBIA

Bilge

  • "ZENoBIA" bir kadın
  • Konuyu başlatan "ZENoBIA"

Mesajlar: 27,931

Kayıt tarihi: Apr 21st 2011

  • Özel mesaj gönder

35

Sunday, 5.01.2014, 20:47

Emeklerine sağlık ablam yine herzamanki gibi tarzında güzel bir çalışma olmuş...Ablam beni yanlış anlamicanı düşünerek ufak bir öneride bulunmak isterim...Kablo çalışman gayet başarılı olmuş fakat kabloların geçtiği deliker kablolara göre biraz büyük olmuş tekrar baktığında sende fark etmişsindir keşke acele davranmayıp tekrardan gözden geçirmen daha iyi olurdu diye düşünüyorum umarım beni yanlış anlamazsın ablam güzel emeklerin için tekrar teşekkürler...

Aynen katılıyorum ablam o deliklerden rusya doğalgaz borusu bile geçer valla.. ^^
Söylenenin aksine eslsştiriyi ben severim.eğerki eleştiriyi bilerek yapıyorsa,eleştirisi cuk oturuyorsa,ve hataya doğruluk yönü verebiliyorsa.O yüzden aslada kızmam ,bakınca temaya ewet dediğim için sonuna kadar haklısın.Ölçüsünü biraz daha küçük yapmam gerekiyormuş.onlarda öyle kalsın artık ablam olan oldu.Acelede etmedim bilinmi 3 gün dür yapıyordum..Acele etsem tır geçerdi alimallah o deliklerden.. :D bir dahakine dikkat edicem.çokk tşk ediyorumm sana. ;)
güzel yorumuna güzel düşüncene ve haklı eleştirine yürekten kocaman tşk ediyorum.çok sağol ablamm

SINCE

Profesyonel

  • "SINCE" bir erkek

Mesajlar: 601

Kayıt tarihi: Feb 21st 2009

Konum: ISTANBUL

  • Özel mesaj gönder

36

Sunday, 5.01.2014, 20:55

ZENOBIA ellerine emegine saglık güzel çalışmandan dolayı tbrler
ellerin dert görmesin USTA :1alkis: :1alkis: :1alkis:
http://www.rosemfm.net/
Piyon olmaktansa KRAL olurum.....

ZENoBIA

Bilge

  • "ZENoBIA" bir kadın
  • Konuyu başlatan "ZENoBIA"

Mesajlar: 27,931

Kayıt tarihi: Apr 21st 2011

  • Özel mesaj gönder

37

Sunday, 5.01.2014, 21:02

ZENOBIA ellerine emegine saglık güzel çalışmandan dolayı tbrler
ellerin dert görmesin USTA :1alkis: :1alkis: :1alkis:

Çok tşk ederim SINCE,güzel her yorumuna ayrı ayrı yürekten tşk ler ediyorum.Çok sağol..

nayanaya

Orta Düzey

  • "nayanaya" bir kadın

Mesajlar: 377

Kayıt tarihi: May 21st 2012

  • Özel mesaj gönder

38

Monday, 6.01.2014, 04:37

mükemmel bir calisma... ve muhtesem bir paylasim :) tesekkürler ^^

qupido

Jüri

  • "qupido" bir kadın

Mesajlar: 4,107

Kayıt tarihi: Sep 20th 2011

Konum: " Kusur arıyorsan,Bütün aynalar senin..."

  • Özel mesaj gönder

39

Monday, 6.01.2014, 14:34

Ablacım emeğine sağlık renkler harika
ama şu misafir bölümüne bayıldım ben
orada gizlenen bir resim var öyle deniz ada filan harika oldu
güzel eline emeğine sağlık
paylaşım için teşekkür ederim :kbravo: :kkiss:

yoncam

Jüri

  • "yoncam" bir kadın

Mesajlar: 6,319

Kayıt tarihi: May 26th 2012

  • Özel mesaj gönder

40

Monday, 6.01.2014, 16:47

Emeğinize sağlık her zamanki gibi yine harika tşkler :1alkis:
Ben İnsanlığı İnsanlardan Öğrendim !!!