You are not logged in.

Dear visitor, welcome to AllaTurkaa. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

By.Eray

Jüri

  • "By.Eray" is male
  • "By.Eray" started this thread

Posts: 1,795

Date of registration: Feb 15th 2011

Location: istanbul k.çekmece

  • Send private message

1

Wednesday, February 18th 2015, 8:08pm

Özgecanlar Ölmesin ________Flatcast Tema

Özgecan Aslan Kardeşimizin Anısına Seni Unutmayacağız Küçük KIZ ..... ;( ;( ;( ;( ;( ;( [/b


By.Eray has attached the following file:

  • "MUSTAFA ÇİLEK" is male

Posts: 11,782

Date of registration: Mar 5th 2011

Location: TOKAT

  • Send private message

2

Wednesday, February 18th 2015, 8:16pm

KIZIMIZA ALLAH'DAN RAHMET AİLESİNE SABIR BAS SAGLIGI DİLERİZ


Emeginize yüreginize saglık güzel anlamlı paylaşım için teşekkür ederim

By.Eray

Jüri

  • "By.Eray" is male
  • "By.Eray" started this thread

Posts: 1,795

Date of registration: Feb 15th 2011

Location: istanbul k.çekmece

  • Send private message

3

Wednesday, February 18th 2015, 8:18pm

KIZIMIZA ALLAH'DAN RAHMET AİLESİNE SABIR BAS SAGLIGI DİLERİZ


Emeginize yüreginize saglık güzel anlamlı paylaşım için teşekkür ederim

Çok Tşkler Mustafa Arkadaşım Milletimizin Başı Saolsun.. ;(

TurkDrop

Trainee

  • "TurkDrop" is male

Posts: 12

Date of registration: Jan 29th 2015

Location: istanbul

  • Send private message

4

Wednesday, February 18th 2015, 8:20pm

emegine yüregine saglik güzel olmuş..

5

Wednesday, February 18th 2015, 8:20pm





Emeğinize, güzel yüreğinize sağlık Eray bey günün anlam ve önemine uygun paylaşımınız için teşekkürler..Sözün Bittiği yer..











By.Eray

Jüri

  • "By.Eray" is male
  • "By.Eray" started this thread

Posts: 1,795

Date of registration: Feb 15th 2011

Location: istanbul k.çekmece

  • Send private message

6

Wednesday, February 18th 2015, 8:21pm

emegine yüregine saglik güzel olmuş..

Çok Tşkler Bülent abicim sizlerin gönüllerine saglık

By.Eray

Jüri

  • "By.Eray" is male
  • "By.Eray" started this thread

Posts: 1,795

Date of registration: Feb 15th 2011

Location: istanbul k.çekmece

  • Send private message

7

Wednesday, February 18th 2015, 8:24pm





Emeğinize, güzel yüreğinize sağlık Eray bey günün anlam ve önemine uygun paylaşımınız için teşekkürler..Sözün Bittiği yer..
[b]Çok Tşkler Zarif 35 Arkadaşım Bu Acı günü kaleme almak istedim çok tşkler begeni ve güzel degerli yorumunuz için evet malesef sözün bittiği yer burası...


' Cansın

Moderator

  • "' Cansın" is female

Posts: 4,063

Date of registration: Mar 29th 2011

Location: Bursa

  • Send private message

8

Wednesday, February 18th 2015, 9:22pm

Bu kötü insanlık dışı vahşeti
paylaşım yaptığın için tşkler
Söylenecek çok şey var ama Sözün bittiği yer :((
Rabbim hiç bir canlıya yaşatmasın inşallah


Rabbim'den rahmet diliyorum
Rabbim yakınlarına çok büyük sabırlar versin

  • "süslüü05" is female

Posts: 6,023

Date of registration: Oct 31st 2013

Location: NL doğumlu,05 mesken

  • Send private message

9

Wednesday, February 18th 2015, 9:39pm

münevverler sibeller özgecanlar ve nice isimleri unutulmuş gündemden düşmüş kardeşlerimiz, anısına olsun bu çalışma
Allah rahmet etsin, cennet hatunları, cennet melekleri,yattıgınız yer nur olsun, allah ailesine sabır versin
Eray bey, emeginize saglık tsk ederiz paylaşım için

By.Eray

Jüri

  • "By.Eray" is male
  • "By.Eray" started this thread

Posts: 1,795

Date of registration: Feb 15th 2011

Location: istanbul k.çekmece

  • Send private message

10

Wednesday, February 18th 2015, 9:55pm

Bu kötü insanlık dışı vahşeti
paylaşım yaptığın için tşkler
Söylenecek çok şey var ama Sözün bittiği yer :((
Rabbim hiç bir canlıya yaşatmasın inşallah


Rabbim'den rahmet diliyorum
Rabbim yakınlarına çok büyük sabırlar versin

Çok Tşkler Zübeyde bacim evet malesef söylenecek söz cok ama bittiği yerdeyiz bişeyleri yaşatmak ve anlatmak adına yaptıgım bu paylaşımı begenip yorumladıgın için çok tşkler


By.Eray

Jüri

  • "By.Eray" is male
  • "By.Eray" started this thread

Posts: 1,795

Date of registration: Feb 15th 2011

Location: istanbul k.çekmece

  • Send private message

11

Wednesday, February 18th 2015, 9:58pm

münevverler sibeller özgecanlar ve nice isimleri unutulmuş gündemden düşmüş kardeşlerimiz, anısına olsun bu çalışma

Kesinlikle yorumuna katılıyorum süslü arkadaşım hepsinin ruhları şaad olsun inş
Anlatmak istegim konuda buydu unutmamak unutturmamak adına yaptım bu paylaşımı kesinliklede yorumunla aynı fikirdeyim tşkler güzel yorum ve düşüncelerin begenin için saol arkadaşım


12

Wednesday, February 18th 2015, 10:35pm

emeğine saglik Eray kardeşim..Hafizamizda halen taze olan bir olayi temaniza yansitmişsiniz.Güzel paylaşım için tsk.ederim.

By.Eray

Jüri

  • "By.Eray" is male
  • "By.Eray" started this thread

Posts: 1,795

Date of registration: Feb 15th 2011

Location: istanbul k.çekmece

  • Send private message

13

Wednesday, February 18th 2015, 10:47pm

emeğine saglik Eray kardeşim..Hafizamizda halen taze olan bir olayi temaniza yansitmişsiniz.Güzel paylaşım için tsk.ederim.

Aynen abicim unutmamak hatırlamak adına paylaşımda bulundum çok tşkler güzel yüregin destegin degerlendirmen yorumun için abicim

dj.müge

Professional

  • "dj.müge" is female

Posts: 887

Date of registration: Jul 30th 2008

Location: istanbul

  • Send private message

14

Thursday, February 19th 2015, 12:00am

Çok anlamlı bir çalışma olmuş Eray. Emeğine yüreğine sağlık. Her gün artan kadına şiddet ve ölümlerin bir yenisi daha yaşandı bugün. Dilegim bu acıların bir an önce bitmesi. Artık bu haberler endişe veriyor.

15

Thursday, February 19th 2015, 12:15am


Emeğinize yüreğinize sağlık Eray bu çok özel anlamlı çalışmanız için teşekkürler.Keşke böyle bir olay yaşanmasaydı güzel kızımız hayatta olsaydı. paylaşımınız ve düşünceniz için teşekkürler.






İki kız çocuğu annesi olarak günlerdir bu olayı aklımdan çıkaramıyorum.Özgecanın çektiği acıları düşündükçe içim acıyor anne ve babasını düşündükçe Allahım dan onlara bol bol sabır diliyorum.Bu cinayeti işleyen yaratığın yaşamaması gerektiğini düşünüyorum. Daha öncede yaşadık böyle acıları bunun son olmasını diliyorum.Öyle acı ve nefret doluyum ki ne söylesem az gelecek.Kızımıza Allahtan Rahmet ailesine sabır diliyorum ...

Atilla_Ky

Moderator

  • "Atilla_Ky" is male

Posts: 22,320

Date of registration: Dec 17th 2010

Location: Allaturkaa

  • Send private message

16

Thursday, February 19th 2015, 1:02am

Emeğine sağlık, paylaşımın için teşekkür ederim Eray. Toplumsal bir gerçegi temanda iyi işlemişsin abisi.. Asla dayanılmayacak bu bu vahşete artık BİR SON olsun anlamındakı tüm ulus olarak her ortamda destek vermemız gerekmekte. BIZLERDE DURRRR DIYORUZ BU VAHŞETE

By.Eray

Jüri

  • "By.Eray" is male
  • "By.Eray" started this thread

Posts: 1,795

Date of registration: Feb 15th 2011

Location: istanbul k.çekmece

  • Send private message

17

Thursday, February 19th 2015, 1:26am

Çok anlamlı bir çalışma olmuş Eray. Emeğine yüreğine sağlık. Her gün artan kadına şiddet ve ölümlerin bir yenisi daha yaşandı bugün. Dilegim bu acıların bir an önce bitmesi. Artık bu haberler endişe veriyor.

Çok tşkler Muge Arkadaşım Gelen yorumlardan basardıgımın mükafatını alıyorum inanın emekleriniz güzel yorumlarınız desteginiz icin sonsuz tşkler arkadasım

By.Eray

Jüri

  • "By.Eray" is male
  • "By.Eray" started this thread

Posts: 1,795

Date of registration: Feb 15th 2011

Location: istanbul k.çekmece

  • Send private message

18

Thursday, February 19th 2015, 1:31am


Emeğinize yüreğinize sağlık Eray bu çok özel anlamlı çalışmanız için teşekkürler.Keşke böyle bir olay yaşanmasaydı güzel kızımız hayatta olsaydı. paylaşımınız ve düşünceniz için teşekkürler.






İki kız çocuğu annesi olarak günlerdir bu olayı aklımdan çıkaramıyorum.Özgecanın çektiği acıları düşündükçe içim acıyor anne ve babasını düşündükçe Allahım dan onlara bol bol sabır diliyorum.Bu cinayeti işleyen yaratığın yaşamaması gerektiğini düşünüyorum. Daha öncede yaşadık böyle acıları bunun son olmasını diliyorum.Öyle acı ve nefret doluyum ki ne söylesem az gelecek.Kızımıza Allahtan Rahmet ailesine sabır diliyorum ...


Emeğinize yüreğinize sağlık Eray bu çok özel anlamlı çalışmanız için teşekkürler.Keşke böyle bir olay yaşanmasaydı güzel kızımız hayatta olsaydı. paylaşımınız ve düşünceniz için teşekkürler.






İki kız çocuğu annesi olarak günlerdir bu olayı aklımdan çıkaramıyorum.Özgecanın çektiği acıları düşündükçe içim acıyor anne ve babasını düşündükçe Allahım dan onlara bol bol sabır diliyorum.Bu cinayeti işleyen yaratığın yaşamaması gerektiğini düşünüyorum. Daha öncede yaşadık böyle acıları bunun son olmasını diliyorum.Öyle acı ve nefret doluyum ki ne söylesem az gelecek.Kızımıza Allahtan Rahmet ailesine sabır diliyorum ...

Çok tşkler Hilal Arkadaşım Gelen yorumlardan basardıgımın mükafatını alıyorum inanın Hepsinin hesabı zaman gelip sorulacaktır elbet soruluyoda emekleriniz güzel yorumlarınız desteginiz icin sonsuz tşkler arkadasım

By.Eray

Jüri

  • "By.Eray" is male
  • "By.Eray" started this thread

Posts: 1,795

Date of registration: Feb 15th 2011

Location: istanbul k.çekmece

  • Send private message

19

Thursday, February 19th 2015, 1:35am

Emeğine sağlık, paylaşımın için teşekkür ederim Eray. Toplumsal bir gerçegi temanda iyi işlemişsin abisi.. Asla dayanılmayacak bu bu vahşete artık BİR SON olsun anlamındakı tüm ulus olarak her ortamda destek vermemız gerekmekte. BIZLERDE DURRRR DIYORUZ BU VAHŞETE

Cnm abim bende aynı seyleri düşünerek ordan yola cıkarak bu seklde bi sayfa tasarladım aldıgım yorumlardan görüyorumki basardımda ins bu konuda herkes duyarlı olur herkes tepkisini gösterir hakedenler kimse hakettigini bulur ins cok tskler desteginiz yorumlarınız için gercekten cok duygulndım abicim

  • "[C¤] KARDELEN [C¤]" is female

Posts: 1,629

Date of registration: Jan 29th 2015

  • Send private message

20

Thursday, February 19th 2015, 1:55am

SENİ TEBRİK EDİYORUM ARKADAŞIM...EMEĞİNE GÜZEL YÜREĞİNE SAĞLIK...RABBİM AİLESİNE SABIRLAR VERSİN... :'(