Dear visitor, welcome to AllaTurkaa.
If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works.
To use all features of this page, you should consider registering.
Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process.
If you are already registered, please login here.
İyi Bayramlar..
umut,sevgi,huzur,saygı,birlik,kardeşlik,savaşsız,katliamsız,gülen yüzlü çocukların cıvıldadığı bir dünya için İyi bayramlar..
allaturkaa'daki tüm üyelerin bayramını en içten dileklerimle kutluyorum,Rabbim tüm sevdiklerinizle
nice bayramlar yaşatsın inşallah ...sevgiler
::..kalp kırdıktan sonra gelen özür,doyduktan sonra sofraya gelen tuz gibidir..::
Şeytanla Her Savaşa Korkusuzca VARIM ...
İnsan Şeytanlaşırsa ...
İşte...! Ondan KORKARIM ...
::.. RADYO KAROGLAN..::
7/24 Tasavvuf Sohbetleri
http://hakkalyakin.com/index.php?page=Radio
herkesin bayramı mübarek olsun
ÇÖZEMEDİM BAZILARINI !! UZAKTAN MI ADAMLAR,YOKSA ADAMLIKTAN MI UZAKLAR..?
Noktayı cümlenin sonunda değil, Tereddüt ettiğin yerde koyacaksın.
Güle Güle Ey Şehr-i Ramazan..
Ramazan bitiyor diye üzülmek,
imandandır.
Ya Rabbi;
Ramazan sonrası bayramı ihsan ettiğin gibi,
dünya sonrası cenneti ihsan eyleye bizlere. . .
Zenginlik; Kimsenin senden alamayacağı değerlerin toplamıdır. Senin bilgindir, Ahlâkındır, Özgüvenin, Terbiyen, Letafetin, Tebessümündür...

This post has been edited 1 times, last edit by "Atilla_Ky" (Jul 16th 2015, 4:00pm)
...//...
Allaturkaa Ailesinin Ramazan Bayramı'nı En Içten Dileklerimle Kutluyorum
Noktayı cümlenin sonunda değil, Tereddüt ettiğin yerde koyacaksın.
TÜM İSLAM ALEMİNİN RAMAZAN BAYRAMINI TEBRİK EDERİM HAYIRLARA VESİLE OLMASINI YÜCE RABBİMDEN DİLERİM AİLEMİZLE SEVDİKLERİMİZLE HAYİRLI BİR BAYRAM GEÇİRMEK VE KÜSKÜNLERİN BARIŞMASI DİLEGİ İLE BAYRAMINIZ MUBAREK OLSUN
İYİ BAYRAMLAR...
Bayramınız Kutlu Olsun Arkadaslar..
€nGonG€
Çok Sevildiğimiz İçinmi Beğeniliyoruz !!
Yoksa
Çok Beğenildiğimiz İçinmi Seviliyoruz !!
İşte Bunu Bilemiyoruz..!
İyi Bayramlar
