Dear visitor, welcome to AllaTurkaa.
If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works.
To use all features of this page, you should consider registering.
Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process.
If you are already registered, please login here.
start stremadan giriyorum oldumu bi bakim diye ama hep erroe çıkıyor
ekran görüntüsü olmadan sadece şunu diyebilirim
hem dinleyici hem yayıncı olamazsınız
ikisinden biri olmalısınız
MERHABA ..!!
ama başka bilgisayarlarda hep uyarı veriyor.
CERRAHLARİN DEGİSTİREMEYECEGİ TEK ŞEY GÖZLERDİR
sanırım baska pc lerden gırmıs yayın aynı hatayı verıyor galıba
CERRAHLARİN DEGİSTİREMEYECEGİ TEK ŞEY GÖZLERDİR
radyo kurulumu
selamlar ben şimdiye kadar en az 5-6 radyo kurdum iyi biliyorum yani bunu fakat suan bir sorunum var
bir radyo kurmak istiyorum radyo adını aldım ama yeni almış oldugum maile aktive linki gelmedi bu 1
2.si ise radyo adını flat da loginledigimde broadcaster s area tıkladıgımda create new stream cıkmıyor...
ne yapabılırım yardımcı olursanız sevinirim tskler şimdiden....
create a new stream bulamazsınız mail onaylamadan cıkmaz
Çok güzel bir anlatım olmuş emeğinize tşk ederim.
Ama takıldıgım bir yer var ilk başta indirdigimiz indeks'in htlm kodunu not defteri veya notepad ile açın demişiniz bende not defteri var açtım ama yazılar karman karışık
Sid: yazısını bulamıyorum nasıl düzeltebilirim yardımcı olurmusunuz ?
CTRL+F tusunu bastıgınız da aramak ıstediginiz kelimeyi yazdiginizda sizin yerinize pc otomatik bulur
CERRAHLARİN DEGİSTİREMEYECEGİ TEK ŞEY GÖZLERDİR
beraatcannnnnnnn süper bi anlatım sayendee radyom yayındaa emeklerine sagliiikk siz varsanız sorun yok
hER aNIN tADINI çIKAR yOKSA hAYAT sENİN cANINI çIKARIR::
Arkadaşlar radyo açtım fakat flascastan girilmiyo listede radyo var ama akarsu degişik vs hata kodu gelio adresim blogcu ben böle bi adres almak istiyorumhttp://www.???.com/radyo.htm nasıl alabilirim yada sorun neden olabilir blogcudan giriliyo ama flascastdaki radyo listesinden girilmiyo
com lu siteler ücretli alınabilen sitelerdri
blogcudan aldığınız üyelik bedavadır
radyonuza dinleyicilerin girebilmeleri için mutlaka bir site adresiniz olmalı
ya ücretli bir site yada blogcu com gibi bedava siteler den üyelik alıp indeks eklemelisiniz
şuan herhangi biri ndeksiniz ve blogcudan adresiniz yoksa
Burdan girip sid nonuzu
Allaturkaa rulet radyosuna atabilirsiniz
http://www.allaturkaa.de/radyo/
MERHABA ..!!
radyoyu kurmama rağmen dinleyici radyoya girmek istediğinde açtığım blog sayfasına yönlendiriliyor ve radyoyu dinleyemiyor bütün adımları sırasıyla ve dogru olarak yaptım .. yardmcı olur musnz ??
selam güzel anlatım fakat mynete üyelik yaptırdım flatcasttan aktivasyon maili gelmedi. yardımcı olursanız sevinirim.
radyoyu kurmama rağmen dinleyici radyoya girmek istediğinde açtığım blog sayfasına yönlendiriliyor ve radyoyu dinleyemiyor bütün adımları sırasıyla ve dogru olarak yaptım
site linkini dinleyicilerinize yanlış vermiş olabilirsiniz
linki görmeden bişey demek ezbere yorum yapmak olur
MERHABA ..!!
flatcasttan aktivasyon maili gelmedi
Flatcast sitesine üye olurken mail adresinizi girdiğini yerde
send Registration key kutucuğunu işaretşemelisinizki mail adresine aktiv onayı gelsin
mutlaka orayı atlamışsınızdır
MERHABA ..!!
errore
start stremadan giriyorum oldumu bi bakim diye ama hep erroe çıkıyor
Arkadaşım tema yüklemediğin için o errore yazısı geliyor
[İMG]http://hankar.net/wp-content/uploads/2014/05/ford-logo.png[/İMG]
f 5 flatcast radyo ya resim ve yazı nasıl eklerım
f 5 flatcast radyo ya resim ve yazı nasıl eklerım