Giriş yapmadınız.

Sayın ziyaretçi, AllaTurkaa sitesine hoş geldiniz. Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz. Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz. Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.

  • Konuyu başlatan "alemciler"

Mesajlar: 38

Kayıt tarihi: Sep 7th 2008

Konum: yok

  • Özel mesaj gönder

1

Monday, 21.06.2010, 20:21

Flatcast Fcp Tema -Tema1

alemciler belirtilen dosyaları ekledi:
  • tema1.fcp (303 Byte - 237 defa indirildi - en son: 10.02.2026, 07:04)

Bu mesaj 1 defa düzenlendi, son düzenlemeyi yapan "nisa nisa" (21.06.2010, 23:21)


2

Monday, 21.06.2010, 20:29

paylasim icin tskelr,temalrinizda chat alani ve misafir alani kucuk oldugu kadarda renk tonlari cok acik olmus.ve temalarinizda imza yerine radyo adini eklemisiniz.
basarilar
iyi olmak istiyorsan.once kotu olduguna inan:):)
[url]http://www.ruyaselifm.blogcu.com/[/url]



((yesil-cimen))

Profesyonel

  • "((yesil-cimen))" bir kadın

Mesajlar: 2,032

Kayıt tarihi: Mar 15th 2007

Konum: Bayern

  • Özel mesaj gönder

3

Monday, 21.06.2010, 20:30

paylasim icin tesekkürler..
Boş ve abes sözlerin maskaralığını yapmaktansa güzel sözlerin
hamallığını yapmayı tercih ederim..

  • "cicidici" bir kadın

Mesajlar: 3,277

Kayıt tarihi: Feb 24th 2010

Konum: ciciler ülkesi :))))

  • Özel mesaj gönder

4

Monday, 21.06.2010, 20:34

teşekürler...

5

Tuesday, 22.06.2010, 09:32

emegınıze saglık
[align=center]
[img]http://dl10.glitter-graphics.net/pub/1152/1152970d6l03kh6be.gif[/img]


[color=#0000ff][b][color=#000000]Kişinin güzelliği yüz ile, yüzün güzelliği göz ile, Aklın güzelliği dil ile, dilin güzelliği söz ile belli olur[/color].[/b][/color]

6

Tuesday, 22.06.2010, 10:21

paylaşım için tsk

KARDELEN_NL

Profesyonel

  • "KARDELEN_NL" bir kadın

Mesajlar: 2,160

Kayıt tarihi: Dec 29th 2009

Konum: hollanda

  • Özel mesaj gönder

7

Wednesday, 23.06.2010, 12:32

paylasim icin tskelr,temalrinizda chat alani ve misafir alani kucuk oldugu kadarda renk tonlari cok acik olmus.ve temalarinizda imza yerine radyo adini eklemisiniz.
basarilar

:P ayni fikirdeyim ve ilaveten radyo adinizi diyer temalarinizda yazmamanizi tavsiye ederim hem kullanicilar kendi yayinlarinda baska radyo reklami almaz bilirsiniz bunu dikkate alicaginizdan suphem yok arkadasim ..basarilar..

Benzer konular