Giriş yapmadınız.

Sayın ziyaretçi, AllaTurkaa sitesine hoş geldiniz. Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz. Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz. Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.

  • "Kan_-v-_Gul" bir erkek
  • Konuyu başlatan "Kan_-v-_Gul"

Mesajlar: 67

Kayıt tarihi: Dec 25th 2010

  • 1167361
  • Özel mesaj gönder

1

Sunday, 26.12.2010, 13:01

Söylemeye Cesaretim Yok :(



Daha henüz 18 yaşındaydı ama hayatının sonundaydı. Tedavisi mümkün olmayan ölümcül bir kansere yakalanmıştı. Kahır içinde eve kapatmıştı kendini...Sokağa çıkmıyordu. Annesi, bir de kendisi. O kadardı bütün hayatı... Bir gün fena halde sıkıldı, dayanamadı, attı kendini sokağa...Bir yığın vitrin önünden geçti, tam bir CD satan dükkânı da geride bırakmıştı ki, bir an durdu, geri döndü, kapıdan içeri, gözüne hayal meyal takılan genç kıza bir daha baktı. Kendi yaşlarında harika bir genç kızdı tezgahtar... Hani,ilk bakışta aşk derler ya, öyle takılıp kalmıştı işte... İçeri girdi. Kız, gülümseyerek koştu ona; "Size nasıl yardım edebilirim?" diye. Nasıl bir gülümsemeydi o...Hemen oracıkta sarılıp öpmek istedi kızı... Kekeledi, geveledi, sonra "Evet!" diyebildi. Rastgele birini işaret ederek; "Evet, şu CDyi bana sarar mısınız?" dedi. Kız CDyi aldı, içeri gitti, az sonra paketle geri geldi. Genç kızdan aldı paketi, çıktı dükkandan, evine döndü. Paketi açmadan dolabına attı... Ertesi sabah gene gitti aynı dükkâna...Gene bir CD gösterdi kıza, sardırdı, aldı eve getirdi, attı paketi dolaba gene açmadan... Günler hep alınıp, sardırılan CDlerle geçti. Kıza açılmaya bir türlü cesaret edemiyordu. Annesine açıldı sonunda...Annesi; "Git konuş oğlum, ne var bunda?" dedi. Ertesi sabah,bütün cesaretini topladı, erkenden dükkâna gitti. bir CD seçti. Kız gülerek aldı CDyi, arkaya gitti paketlemeye. Kız içerdeyken bir kâğıda "Sizinle bir gece çıkabilir miyiz?" diye yazdı, altına telefon numarasını ekledi,notu kasanın yanına koydu gizlice. Sonra,paketini alıp kaçtı gene dükkândan... İki gün sonra evintelefonu çaldı... Anne açtı telefonu. Dükkândaki tezgahtar kızdı arayan. Delikanlıyı istedi, notunu yeni bulmuştu da... Anne ağlıyordu... "Duymadınız mı?" dedi. "Dün kaybettik oğlumu." Cenazeden birkaç gün sonra anne, oğlunun odasına girebildi sonunda. Ortalığa çeki düzen vermeliydi. Dolabı açtı, oraya atılmış bir yığın açılmamış paket gördü. Paketleri aldı, oğlunun yatağına oturdu ve bir tanesini açtı. İçinde bir CD vardı, bir de minik not..."Merhaba, sizi öyle tatlı ki, daha yakından tanımak istiyorum. Bir akşam birlikte çıkalım mı?Sevgiler... CanTanem "Anne, bir paketi daha açtı, onda da bir CD ve bir not vardı: "Siz gerçekten çok tatlı birisiniz, hadi beni bu gece davet edin, artık.Sevgiler...CanTanem "
Herkese Sslam Kan_-v-_Gul ile Alakaya Devam

cantanem35

Profesyonel

  • "cantanem35" bir kadın

Mesajlar: 1,897

Kayıt tarihi: Aug 9th 2010

  • Özel mesaj gönder

2

Wednesday, 29.12.2010, 16:24

:( COK ANLAMLI VE GERCEKTEN COK GÜZELMIS EMEGINIZE YÜREGINIZE SAGLIK PAYLASIM ICIN TSKLER :thumbsup:
─▄▀▀█▀▀▄
▐▌KɑĿßİм▐█▄▄█▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄
▐█▄───▄██▀▀█▀▀▀▀▀█▀█▀▀
─▀██▄██▀────────█▀█▀█

  • "Kan_-v-_Gul" bir erkek
  • Konuyu başlatan "Kan_-v-_Gul"

Mesajlar: 67

Kayıt tarihi: Dec 25th 2010

  • 1167361
  • Özel mesaj gönder

3

Thursday, 30.12.2010, 11:37

Rica Ederim Ben Tesekkür ederim :)
Herkese Sslam Kan_-v-_Gul ile Alakaya Devam

4

Thursday, 30.12.2010, 12:41

bu yazıyı radyoda sunuculuk yapan bi arkadasım okuyordu o gün ve ben ilk defa dinliyodum onun o bugulu sesinden..
hikaye bittiğinde ben hıçkırıklarıma boğulmuştum..;(
bunlar çoğu gercek hikayeler...
tesekkürler emeğine sağlık kan & gül...
[align=center][img]http://img0.liveinternet.ru/images/attach/c/2//65/400/65400787_1287287059_d9320161b71d860a400240cd1f35d9a3.gif[/img][/align]