Giriş yapmadınız.

Sayın ziyaretçi, AllaTurkaa sitesine hoş geldiniz. Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz. Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz. Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.

1

Tuesday, 1.03.2011, 17:59

20 inek 30 tavuk ne yapar?

20 inek 30 tavuk ne yapar? :D

2

Tuesday, 1.03.2011, 18:02

hahaha ne yaparr :)))

20 biza 30 civcivmi yapar:))

ZeN

Bilge

  • "ZeN" bir kadın

Mesajlar: 13,379

Kayıt tarihi: Jan 31st 2008

Konum: AllaTurkaa

  • 1366852
  • Özel mesaj gönder

3

Tuesday, 1.03.2011, 18:13

forum uyelerinin aksam yemegi yapar :D
hepimize yeter umarim :D
Cogalirsin ×
Artarsin +
Bölünürsün ÷
Eksilirsin -
Sonra BEN kalirsin...

4

Tuesday, 1.03.2011, 18:13

Yetermi acaba 20 inek 30 tavuk okadar uyeye :P

5

Tuesday, 1.03.2011, 18:14

:D devam edin sizz yok bilmediniz cok kolay ya arkadaslar kolay gelsin size :D

ZeN

Bilge

  • "ZeN" bir kadın

Mesajlar: 13,379

Kayıt tarihi: Jan 31st 2008

Konum: AllaTurkaa

  • 1366852
  • Özel mesaj gönder

6

Tuesday, 1.03.2011, 18:14

tavigin biri bana yeter :D siz carenize bakin :P
Cogalirsin ×
Artarsin +
Bölünürsün ÷
Eksilirsin -
Sonra BEN kalirsin...

ZeN

Bilge

  • "ZeN" bir kadın

Mesajlar: 13,379

Kayıt tarihi: Jan 31st 2008

Konum: AllaTurkaa

  • 1366852
  • Özel mesaj gönder

7

Tuesday, 1.03.2011, 18:15

50 tane hayvanmi yapar :P
Cogalirsin ×
Artarsin +
Bölünürsün ÷
Eksilirsin -
Sonra BEN kalirsin...

8

Tuesday, 1.03.2011, 18:16

:))) kolay pes etmeyin siz gülersiniz sonunda :D

9

Tuesday, 1.03.2011, 18:17

alalalaa merak ettim yaa ne yapar 50 hayvan yapmaz civcivde yapmaz ben bulamadimm :d

10

Tuesday, 1.03.2011, 18:18

yok degil zen bilemedin gine devam okis :D

11

Tuesday, 1.03.2011, 18:19

yasmin sonunda inan gülersin sen devam bulursun 20 inek ve 30 inek ne yapar yaa birlikte ;)

12

Tuesday, 1.03.2011, 18:20

GÜRÜLTÜ YAPAR..:))
Saygım adabımı aştı bu gece.

13

Tuesday, 1.03.2011, 18:20

Glaiba buldumm :D

GÜRÜLTU OLABILIRMI?

14

Tuesday, 1.03.2011, 18:20

geç kaldın :)
Saygım adabımı aştı bu gece.

melye

Moderatör

  • "melye" bir kadın

Mesajlar: 23,427

Kayıt tarihi: Feb 6th 2010

Konum: ...HiÇ...

  • 990289
  • Özel mesaj gönder

15

Tuesday, 1.03.2011, 18:21

Aynı dilden anlaşabilirlerse bi çiftlikte kardeş kardeş geçinirler...yada onlara sorak naparlar ne ederler :P

ZeN

Bilge

  • "ZeN" bir kadın

Mesajlar: 13,379

Kayıt tarihi: Jan 31st 2008

Konum: AllaTurkaa

  • 1366852
  • Özel mesaj gönder

16

Tuesday, 1.03.2011, 18:21

bence gurultu olmaz cunki aksama hepsi yemek olacak onun icin ses cikmazdi hic birinden :P
Cogalirsin ×
Artarsin +
Bölünürsün ÷
Eksilirsin -
Sonra BEN kalirsin...

17

Tuesday, 1.03.2011, 18:22

iyi yemekleeri kim pişiriyor :))
Saygım adabımı aştı bu gece.

18

Tuesday, 1.03.2011, 18:23

20 inek 30 tavuk yapar :)

yada

Çiftlik yapabilir

yada

ınekler buzagı tavuklarda yumurta yapar



ay ben cikmadan cvp ver rose uyuyamam ben:)))

  • "•MaSuM-MeLeK•" bir kadın

Mesajlar: 142

Kayıt tarihi: Apr 17th 2009

Konum: İstanbul

  • Özel mesaj gönder

19

Tuesday, 1.03.2011, 18:25

20 inersek 10 tavuk yapar :)))))

α¢αвα ѕıяƒ ∂üηуα ιçιηмι уαяαтıℓмışѕıηкι вüтüη ναктιηι σηα нαя¢ıуσяѕυη..

20

Tuesday, 1.03.2011, 18:25

HAHAA MELEK DE GOOGLEYE BAKMIS:))