Giriş yapmadınız.

Sayın ziyaretçi, AllaTurkaa sitesine hoş geldiniz. Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz. Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz. Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.

  • "<<berdush>>" bir erkek
  • Konuyu başlatan "<<berdush>>"

Mesajlar: 3,832

Kayıt tarihi: Feb 1st 2009

Konum: Kuşadası / Aydın

  • Özel mesaj gönder

1

Monday, 16.05.2011, 19:48

Ayni Gercek Farkli Yorumlar..

Bir sultan bir gün huzuruna kâhinlerinden birisini çağırdı ve ona ne kadar yaşayacağını sordu.

“Sultanım” diye cevap verdi kâhin. “O kadar uzun yaşayacaksınız ki, bütün oğullarınızın ölümünü göreceksiniz.”

Sultan, oğullarının ölümünden bahseden kâhinin sözlerine o kadar öfkelendi ki, muhafızlarına adamı zindana atmalarını emretti.

Sonra, başka bir kâhini çağırdı ve aynı soruyu ona da sordu.

“Sultanım” dedi bu defaki kahin.

“Allah size o kadar uzun ve bereketli bir ömür hediye edecek ki, evlatlarınızın hepsinin mutluluklarını göreceksiniz ve hepsinden uzun yaşayacaksınız.”

Sultan bu habere çok sevindi ve kahine kese kese altın ihsan etti.

İki kahin de aynı şeyi söylemişti; ama ilki söyleyeceklerini incelikten uzak, yanlış bir üslupla dile getirmiş, ikincisi ise insan duygularını gözeten ince bir dil kullanmıştı.

Ne dersiniz, söylediğimizin doğru olması yetiyor mu? Doğru şeyi, yanlış ya da doğru şekilde ifade etmek bizim elimizde değil mi
Ama şimdi endişelenirim ben üşürsün diye. Dur Marmara’yı örteyim üstüne.

2

Monday, 16.05.2011, 21:01

paylasim icin...
tesekkürler...

TurkEce

[Forum Ablası]

  • "TurkEce" bir kadın

Mesajlar: 47,557

Kayıt tarihi: Sep 16th 2010

Konum: TC İstanbul/allaturkaa

  • Özel mesaj gönder

3

Monday, 16.05.2011, 22:09

Daha öncede okumuştum çok güzel bir öykü..
Lafları süslemek söyleyiş tarzını değiştirmek iyidirde iyiniyetle kullanmakta önemli olan.
Zaten iyiniyetle yapılan herşey güzeldir aynen art niyetle yapılan herşeyinde çok çirkin olduğu gibi,teşekkürler Berdush..

  • "<<berdush>>" bir erkek
  • Konuyu başlatan "<<berdush>>"

Mesajlar: 3,832

Kayıt tarihi: Feb 1st 2009

Konum: Kuşadası / Aydın

  • Özel mesaj gönder

4

Monday, 16.05.2011, 23:50

Ben tskr ederim okumaya deger buldugunuz icin
Ama şimdi endişelenirim ben üşürsün diye. Dur Marmara’yı örteyim üstüne.