Giriş yapmadınız.

halil_66

Orta Düzey

  • "halil_66" bir erkek
  • Konuyu başlatan "halil_66"

Mesajlar: 537

Kayıt tarihi: May 4th 2011

Konum: İzmir

  • 1524862
  • Özel mesaj gönder

1

Monday, 9.01.2012, 18:25

İkimiz için

halil_66 belirtilen dosyaları ekledi:

2

Monday, 9.01.2012, 18:29

Ebatlar 850x600 olmuş ..
Flatcast Fcp Tema (tema adını yazın) dsg Halil.... bu şekilde yazarsanız uygun olur.
Çalışmanız çok hoş olmuş çok beğendim elinize sağlık.Çok tşk ler...

3

Monday, 9.01.2012, 18:33

çalısmanız Güzel Olmus

çok tesekürler
Akıl dile düşmüş veren verene Ask ele düşmüs seven sevene Sevgi yere düşmüs ezen ezene Dostluk yola düşmüş,giden gidene

*SUN62*

Bilge

  • "*SUN62*" bir kadın

Mesajlar: 11,575

Kayıt tarihi: Nov 29th 2010

  • Özel mesaj gönder

4

Monday, 9.01.2012, 18:36

paylaşım adına teşekkür ederim
[align=center]DOĞRU SARSILIR AMA ASLAA YIKILMAZ..

[img]http://s7.directupload.net/images/121107/2e7uga6e.png[/img]

5

Monday, 9.01.2012, 20:06

ellerinize sağlık paylaşım adına teşekkürler
http://s1.directupload.net/images/111221/wokdzw7q.gif

6

Monday, 9.01.2012, 23:12

boyutu az dikkat edin bende 801 565 gösteriyor ellerinize saglik paylasim icin tskler halil bey

7

Monday, 9.01.2012, 23:12

emeğinize sağlık çok teşekkürler...

halil_66

Orta Düzey

  • "halil_66" bir erkek
  • Konuyu başlatan "halil_66"

Mesajlar: 537

Kayıt tarihi: May 4th 2011

Konum: İzmir

  • 1524862
  • Özel mesaj gönder

8

Monday, 9.01.2012, 23:45

Sadece bu temanın boyutu 850-600 demekki herkeze farklı görünüyor bu boyutlar Boyutlar konusunda biraz dikkatli yorum yapmanız lazım
Fcp si zaten 800-600 boyutunda ayarlanmıştır.. Tşk ler şimdiden

9

Tuesday, 10.01.2012, 15:22

Paylasim için teskler

atilla_ky

Moderatör

  • "atilla_ky" bir erkek

Mesajlar: 22,896

Kayıt tarihi: Dec 17th 2010

Konum: Allaturkaa

  • Özel mesaj gönder

10

Tuesday, 10.01.2012, 18:07

Emeğinize sağlık, palaşımınız için teşekkür ederim
Zenginlik; Kimsenin senden alamayacağı değerlerin toplamıdır. Senin bilgindir, Ahlâkındır, Özgüvenin, Terbiyen, Letafetin, Tebessümündür...

11

Thursday, 12.01.2012, 11:27

Emeğinize Sağlık.
[align=center][img]http://s1.directupload.net/images/110701/vy77gp2c.gif[/img][/align]

Teo

Orta Düzey

  • "Teo" bir erkek

Mesajlar: 514

Kayıt tarihi: Oct 26th 2011

Konum: ANKARA

  • 1053020
  • Özel mesaj gönder

12

Thursday, 12.01.2012, 11:46

Ellerinize Sağlık Güzel bi Çalışma.
-Non-

13

Thursday, 1.03.2012, 23:29

Emeginize saglık Paylasım icin Tsk Ederim
]нαуαттα ∂ιк ∂υямαуι ögяєη мαкѕαт göℓqєηιη ιмαנι ∂üzєℓѕιη..!

14

Thursday, 22.03.2012, 11:53

Emeğinize sağlık, palaşımınız için teşekkür ederim.

  • "gizem06" bir kadın

Mesajlar: 3,696

Kayıt tarihi: Aug 13th 2009

Konum: ANK

  • Özel mesaj gönder

15

Saturday, 31.03.2012, 21:04

Emeginize saglık güzel paylaşım için tşkler

Yiğit_01

Profesyonel

  • "Yiğit_01" bir erkek

Mesajlar: 1,026

Kayıt tarihi: Aug 20th 2012

Konum: ADANA

  • Özel mesaj gönder

16

Friday, 12.10.2012, 20:29

emeklerinize sağlık paylaşımınız için teşekkürler

Benzer konular