Giriş yapmadınız.

Sayın ziyaretçi, AllaTurkaa sitesine hoş geldiniz. Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz. Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz. Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.

*SUN62*

Bilge

  • "*SUN62*" bir kadın
  • Konuyu başlatan "*SUN62*"

Mesajlar: 11,575

Kayıt tarihi: Nov 29th 2010

  • Özel mesaj gönder

1

Tuesday, 7.02.2012, 00:57

Flatcast fcp tema DSNG SUN62

*SUN62* belirtilen dosyaları ekledi:
[align=center]DOĞRU SARSILIR AMA ASLAA YIKILMAZ..

[img]http://s7.directupload.net/images/121107/2e7uga6e.png[/img]

  • "by okannn" bir erkek

Mesajlar: 4,132

Kayıt tarihi: Feb 24th 2011

Konum: Bursa

  • Özel mesaj gönder

2

Tuesday, 7.02.2012, 01:19

Guzel sade olmus paylasım ıcın tsklr

  • "sahra-cantanem" bir kadın

Mesajlar: 7,470

Kayıt tarihi: Mar 9th 2010

Konum: izmir

  • Özel mesaj gönder

3

Tuesday, 7.02.2012, 01:54

Ellerine saglık Sun Güzel olmuş paylaşım adına tşkrlerr.
ßâzєη Sєsiηi Duyurabilmєη İçiη Susmaη Gєrєкir.

4

Tuesday, 7.02.2012, 02:37

paylasima teskler ellerine saglik

5

Tuesday, 7.02.2012, 02:45

ellerine saglik sun güzel paylasim icin tskler canim :)

6

Tuesday, 7.02.2012, 02:54

SUN Yine Maşallah Konusturmussun Temayı Canım
Ellerıne emegine Göznuruna saglık
Çoook Tesekürler
Akıl dile düşmüş veren verene Ask ele düşmüs seven sevene Sevgi yere düşmüs ezen ezene Dostluk yola düşmüş,giden gidene

7

Tuesday, 7.02.2012, 05:09

emeginize saglık paylasım icin tskler
]нαуαттα ∂ιк ∂υямαуι ögяєη мαкѕαт göℓqєηιη ιмαנι ∂üzєℓѕιη..!

8

Tuesday, 7.02.2012, 05:49

Emeğine sağlık Ablam...
Paylaşımın için teşekkürler...


9

Tuesday, 7.02.2012, 10:10

Paylasım Icin Tesekkurler.
[align=center][img]http://s1.directupload.net/images/110701/vy77gp2c.gif[/img][/align]

TurkEce/GnL

[Forum Ablası]

  • "TurkEce/GnL" bir kadın

Mesajlar: 47,557

Kayıt tarihi: Sep 16th 2010

Konum: TC İstanbul/allaturkaa

  • Özel mesaj gönder

10

Tuesday, 7.02.2012, 10:26

Ellerine sağlık Sun güzel sade olmuş ama kullanıma gelince dj'ye nerdeyse misafirler kadar yer ayrılmış, kalabalık radyolarda zorlanılır diye düşünüyorum ;) Emeğini paylaşan yüreğe teşekkürlerimle ^^

11

Tuesday, 7.02.2012, 10:45

Eline sağlık Sun Çok hoş olmuş çalışman,sade ve güzel,caht çubuğu çok üstte gibi,bu tür temaları ben nedense hiç kullanamıyorum mausu hareket ettirince yazmak için tekrar yukari çikmak gerekiyor,Çok tşk ler..

*SUN62*

Bilge

  • "*SUN62*" bir kadın
  • Konuyu başlatan "*SUN62*"

Mesajlar: 11,575

Kayıt tarihi: Nov 29th 2010

  • Özel mesaj gönder

12

Tuesday, 7.02.2012, 12:19

çok teşekkür ederim arkadaşlar yorum yazan ellerinize o güzel yüreklerinize sağlık ;)
[align=center]DOĞRU SARSILIR AMA ASLAA YIKILMAZ..

[img]http://s7.directupload.net/images/121107/2e7uga6e.png[/img]

*SUN62*

Bilge

  • "*SUN62*" bir kadın
  • Konuyu başlatan "*SUN62*"

Mesajlar: 11,575

Kayıt tarihi: Nov 29th 2010

  • Özel mesaj gönder

13

Tuesday, 7.02.2012, 12:21

sayın türkece bacım dj alanını büyük tutma sebebim dj canlı yayında yazıları ekliyorlar büyük olma sebebi budur bacım ilgine çok teşekkür ederim
[align=center]DOĞRU SARSILIR AMA ASLAA YIKILMAZ..

[img]http://s7.directupload.net/images/121107/2e7uga6e.png[/img]

*SUN62*

Bilge

  • "*SUN62*" bir kadın
  • Konuyu başlatan "*SUN62*"

Mesajlar: 11,575

Kayıt tarihi: Nov 29th 2010

  • Özel mesaj gönder

14

Tuesday, 7.02.2012, 12:24

asifirtinam sanada çok teşekkür ediyorum yorum yazan ellerine saglık
caht çubuğu çok üstte

bagzı radyolarda resimli flot atıyorlar ondandır yukarda olması ;)
[align=center]DOĞRU SARSILIR AMA ASLAA YIKILMAZ..

[img]http://s7.directupload.net/images/121107/2e7uga6e.png[/img]

  • "YaraliCeylan" bir kadın

Mesajlar: 3,602

Kayıt tarihi: Aug 26th 2011

Konum: Almanya....

  • Özel mesaj gönder

15

Tuesday, 7.02.2012, 20:10

cok guzel ve sade olmus begendim tsk paylasim icin ..

AYDIN-51

Profesyonel

  • "AYDIN-51" bir erkek

Mesajlar: 1,037

Kayıt tarihi: Sep 4th 2010

  • 734535
  • Özel mesaj gönder

16

Tuesday, 7.02.2012, 22:52

paylasim icin tesekkürler

atilla_ky

Moderatör

  • "atilla_ky" bir erkek

Mesajlar: 22,896

Kayıt tarihi: Dec 17th 2010

Konum: Allaturkaa

  • Özel mesaj gönder

17

Wednesday, 8.02.2012, 18:31

Emeğinize sağlık, paylaşımınız için teşekkür ederim
Zenginlik; Kimsenin senden alamayacağı değerlerin toplamıdır. Senin bilgindir, Ahlâkındır, Özgüvenin, Terbiyen, Letafetin, Tebessümündür...

18

Monday, 5.03.2012, 21:34

Emeğine sağlık ...
Paylaşımın için teşekkürler...

€bru

Profesyonel

  • "€bru" bir kadın

Mesajlar: 2,021

Kayıt tarihi: Oct 27th 2010

Konum: istanbul

  • 1439355
  • Özel mesaj gönder

19

Tuesday, 20.03.2012, 15:34

Emeğine sağlık...
Hoş olmuş...
Paylaşım için teşekkürler...
[align=center][img]http://i1254.photobucket.com/albums/hh602/djebrus/Ebru-1.png[/img][/align]

gölge_46

Orta Düzey

  • "gölge_46" bir erkek

Mesajlar: 207

Kayıt tarihi: Apr 17th 2012

  • Özel mesaj gönder

20

Monday, 23.04.2012, 22:57

Emeğinize sağlık, paylaşımınız için teşekkür ederim
Fırtına Ne Kadar Sert Eserse Essin Kayadan Alıp Götüreceği Sadece Tozudur !