Giriş yapmadınız.

Sayın ziyaretçi, AllaTurkaa sitesine hoş geldiniz. Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz. Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz. Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.

BénSizLik

Orta Düzey

  • "BénSizLik" bir kadın
  • Konuyu başlatan "BénSizLik"

Mesajlar: 364

Kayıt tarihi: Jan 4th 2012

Konum: BenSizLiğin Doruğunda..

  • Özel mesaj gönder

1

Thursday, 16.02.2012, 11:07

BenSizLik..Fcp Flatcast Tema ( Olmadı Bir Sigara Yakıp Mutluluklar Dilerizz )

BénSizLik belirtilen dosyaları ekledi:
Hani Demiş Ya Şair ; Mutluluğu Bende Bulan BENİMDİR.. Ötesi Misafir..!!

Teo

Orta Düzey

  • "Teo" bir erkek

Mesajlar: 514

Kayıt tarihi: Oct 26th 2011

Konum: ANKARA

  • 1053020
  • Özel mesaj gönder

2

Thursday, 16.02.2012, 11:14

Elinize Sağlık ,Paylaşım Adına Teşekkürler!
-Non-

BénSizLik

Orta Düzey

  • "BénSizLik" bir kadın
  • Konuyu başlatan "BénSizLik"

Mesajlar: 364

Kayıt tarihi: Jan 4th 2012

Konum: BenSizLiğin Doruğunda..

  • Özel mesaj gönder

3

Thursday, 16.02.2012, 12:16

Sağolasın Teo Yazan Ellerin Dert Görmesin
Hani Demiş Ya Şair ; Mutluluğu Bende Bulan BENİMDİR.. Ötesi Misafir..!!

4

Thursday, 16.02.2012, 12:58

Bensizlik yine tarzını konusturmussun canım Ellerinize saglık çok hoşuma gitti hem kullanıslı olmus hem çok dikkat ceken bir şık görsellık Tebrık Ederim
bu güzel çalısmayı bızlerle paylastıgın için Tesekür Ediyorum Sagolasın
Akıl dile düşmüş veren verene Ask ele düşmüs seven sevene Sevgi yere düşmüs ezen ezene Dostluk yola düşmüş,giden gidene

AYDIN-51

Profesyonel

  • "AYDIN-51" bir erkek

Mesajlar: 1,037

Kayıt tarihi: Sep 4th 2010

  • 734535
  • Özel mesaj gönder

5

Thursday, 16.02.2012, 13:24

Elinize Sağlık ,Paylaşım Adına Teşekkürler!

atilla_ky

Moderatör

  • "atilla_ky" bir erkek

Mesajlar: 22,896

Kayıt tarihi: Dec 17th 2010

Konum: Allaturkaa

  • Özel mesaj gönder

6

Thursday, 16.02.2012, 14:48

Emeğinize sağlık, paylaşımınız için teşekkür ederim
Zenginlik; Kimsenin senden alamayacağı değerlerin toplamıdır. Senin bilgindir, Ahlâkındır, Özgüvenin, Terbiyen, Letafetin, Tebessümündür...

*SUN62*

Bilge

  • "*SUN62*" bir kadın

Mesajlar: 11,575

Kayıt tarihi: Nov 29th 2010

  • Özel mesaj gönder

7

Thursday, 16.02.2012, 14:52

Emeğinize sağlık, paylaşımınız için teşekkür ederim
[align=center]DOĞRU SARSILIR AMA ASLAA YIKILMAZ..

[img]http://s7.directupload.net/images/121107/2e7uga6e.png[/img]

BénSizLik

Orta Düzey

  • "BénSizLik" bir kadın
  • Konuyu başlatan "BénSizLik"

Mesajlar: 364

Kayıt tarihi: Jan 4th 2012

Konum: BenSizLiğin Doruğunda..

  • Özel mesaj gönder

8

Thursday, 16.02.2012, 15:00

Eyw Arkadaşlar Sağolun.. Yazan Elleriniz Dert Görmesin :)
Hani Demiş Ya Şair ; Mutluluğu Bende Bulan BENİMDİR.. Ötesi Misafir..!!

  • "sahra-cantanem" bir kadın

Mesajlar: 7,470

Kayıt tarihi: Mar 9th 2010

Konum: izmir

  • Özel mesaj gönder

9

Thursday, 16.02.2012, 15:53

Ellerine Emegine saglık Bensizlik cok hoş bir çalışma olmuş paylaşım adına çok tşkrler..
ßâzєη Sєsiηi Duyurabilmєη İçiη Susmaη Gєrєкir.

by-kenan

Profesyonel

  • "by-kenan" bir erkek

Mesajlar: 1,425

Kayıt tarihi: May 2nd 2011

Konum: turkey-izmir

  • 1212355
  • Özel mesaj gönder

10

Thursday, 16.02.2012, 15:58

emeginize saglık paylasim için tskler..
"Başımıza Ne Geliyorsa; O öyle Biri Değil, O Yapmaz! Dediklerimizden Gelir............."

BénSizLik

Orta Düzey

  • "BénSizLik" bir kadın
  • Konuyu başlatan "BénSizLik"

Mesajlar: 364

Kayıt tarihi: Jan 4th 2012

Konum: BenSizLiğin Doruğunda..

  • Özel mesaj gönder

11

Thursday, 16.02.2012, 17:55

Eyw Sağolun
Hani Demiş Ya Şair ; Mutluluğu Bende Bulan BENİMDİR.. Ötesi Misafir..!!

12

Thursday, 16.02.2012, 19:49

Emeğine sağlık ...
Paylaşım için tşkler...


13

Thursday, 16.02.2012, 20:45

Özellikle renkleri cokk begendim , elleriniz dert görmesin , paylasim icin cok tesekkürler..
WWW.Flatcast-Terapi.com

BénSizLik

Orta Düzey

  • "BénSizLik" bir kadın
  • Konuyu başlatan "BénSizLik"

Mesajlar: 364

Kayıt tarihi: Jan 4th 2012

Konum: BenSizLiğin Doruğunda..

  • Özel mesaj gönder

14

Friday, 17.02.2012, 09:18

Eyw Arkadaşlar Sağolun Yazan Elleriniz Dert Görmesin :)
Hani Demiş Ya Şair ; Mutluluğu Bende Bulan BENİMDİR.. Ötesi Misafir..!!

TurkEce/GnL

[Forum Ablası]

  • "TurkEce/GnL" bir kadın

Mesajlar: 47,557

Kayıt tarihi: Sep 16th 2010

Konum: TC İstanbul/allaturkaa

  • Özel mesaj gönder

15

Friday, 17.02.2012, 11:35

Güzel,kullanışlı,temiz bir çalışma olmuş hele söze ben bittim ^^ Ellerinize sağlık,emeğini paylaşan yüreğinize teşekkürlerimle....

LAZ~GÜLÜ

Profesyonel

  • "LAZ~GÜLÜ" bir kadın

Mesajlar: 2,578

Kayıt tarihi: Apr 30th 2008

Konum: Almanya-nrw

  • Özel mesaj gönder

16

Friday, 17.02.2012, 16:12

Emeginize saglik güzel calisma yapmissiniz... :thumbup:

BénSizLik

Orta Düzey

  • "BénSizLik" bir kadın
  • Konuyu başlatan "BénSizLik"

Mesajlar: 364

Kayıt tarihi: Jan 4th 2012

Konum: BenSizLiğin Doruğunda..

  • Özel mesaj gönder

17

Friday, 17.02.2012, 16:43

Eyw Güzel Yorumlarınız İçin Ben Tşk Ederim :)
Hani Demiş Ya Şair ; Mutluluğu Bende Bulan BENİMDİR.. Ötesi Misafir..!!

aranılanadam

Profesyonel

  • "aranılanadam" bir erkek

Mesajlar: 727

Kayıt tarihi: Apr 30th 2011

Konum: k.maraş

  • Özel mesaj gönder

18

Friday, 17.02.2012, 21:41

PAYLAŞIM İÇİN TEŞEKKÜRLER AMA DEĞERLENDİRME OLARAK 4 YILDIZLIK Bİ TEMA OLDUĞUNU DUSUNMUYORUM EMEĞİNİZE SAĞLIK..
DAĞLAR ÖNÜMDE EĞİLİRKEN KAYALARA BOYUN EĞMEM

BénSizLik

Orta Düzey

  • "BénSizLik" bir kadın
  • Konuyu başlatan "BénSizLik"

Mesajlar: 364

Kayıt tarihi: Jan 4th 2012

Konum: BenSizLiğin Doruğunda..

  • Özel mesaj gönder

19

Saturday, 18.02.2012, 09:10

Değerlendirme Almak İçin Paylaşmıyorum Ben Yaptıklarımı Aranılanadam.. :) Değerlendirme İsteyecek Olsaydım Emin Ol Acık Sözlülükle Belirtirdim Bunu.. Yorum Ve Düşüncenizden Dolayı Tşkler..
Hani Demiş Ya Şair ; Mutluluğu Bende Bulan BENİMDİR.. Ötesi Misafir..!!

20

Saturday, 18.02.2012, 16:35

elinize sağlık. ....