Giriş yapmadınız.

Sayın ziyaretçi, AllaTurkaa sitesine hoş geldiniz. Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz. Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz. Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.

roy

Orta Düzey

  • "roy" bir erkek
  • Konuyu başlatan "roy"

Mesajlar: 569

Kayıt tarihi: Jul 15th 2012

Konum: River State

  • Özel mesaj gönder

1

Saturday, 26.04.2014, 22:46

Fcp Tema // SaNa dokuNmak//






roy belirtilen dosyaları ekledi:
Siz her neyseniz ben "ÖTEKİ"yim..

Bu mesaj 1 defa düzenlendi, son düzenlemeyi yapan "roy" (26.04.2014, 23:30)


ZENoBIA

Bilge

  • "ZENoBIA" bir kadın

Mesajlar: 27,929

Kayıt tarihi: Apr 21st 2011

  • Özel mesaj gönder

2

Saturday, 26.04.2014, 22:49

tek kelime ile SÜPERRR
butonlar ,resimler,dizayn mükemmel bana göre.
İlk yorum yazan oldum ama. :(
Çok beğendim :1alkis: elim durmadı ;)
Ve izninizle bu temanızı aldım.Helal edin Roy..
Güzel emeğiniz için tşk ederim..



Bilginiz olması için yazıyorum.
İtalik ve İfade butonları fcp de yanlış yerde. :1gözkirp:
belki fcp düzenleme şansınız olur diğer indirecek arkadaşlar için..

roy

Orta Düzey

  • "roy" bir erkek
  • Konuyu başlatan "roy"

Mesajlar: 569

Kayıt tarihi: Jul 15th 2012

Konum: River State

  • Özel mesaj gönder

3

Saturday, 26.04.2014, 23:07

Zenobia , Yorum v beğenin için çok tşkLer. GüLe , güLe kuLLanin temayi.
Siz her neyseniz ben "ÖTEKİ"yim..

TürkEce/GnL

[Forum Ablası]

  • "TürkEce/GnL" bir kadın

Mesajlar: 47,557

Kayıt tarihi: Sep 16th 2010

Konum: TC İstanbul/allaturkaa

  • Özel mesaj gönder

4

Saturday, 26.04.2014, 23:18

Vay ilk defa kahverengiyle koyu kırmızı yada bordo herkes ayrı ton derde neticede bu iki tonun uyumunu ahengini hayretle izliyorum :bf:
Demek iş renklerde değil onu tonlayan, birbirine geçişini sağlayan ustalıktaymış valla bravo :1alkis:
Diğer temalar hep aynı stilde gidiyordu bu temada farklıda bir dizayn stil uygulanmış ellerine sağlık.
Üstelikte hem şık, hem kullanışlı, hemde tercihe açık.
Helalinden benden bol yıldız ama şu fcp'lerdeki yanlış komutlar düzelirse ;)
Emeğini paylaşan yüreğinize teşekkürlerimle ^^

Bu mesaj 1 defa düzenlendi, son düzenlemeyi yapan "TürkEce/GnL" (27.04.2014, 07:18)


roy

Orta Düzey

  • "roy" bir erkek
  • Konuyu başlatan "roy"

Mesajlar: 569

Kayıt tarihi: Jul 15th 2012

Konum: River State

  • Özel mesaj gönder

5

Saturday, 26.04.2014, 23:39

Ece/GnL, Beğeni v yorumun için tşkLer. Fcp'yi modife ettim. Ama şunuda beLirteyim bunu vereceğiniz yiLdizLar için yapmadim.

Ayrica o yiLdizLar neye yarar niçindir onuda biLmiorum:)
Siz her neyseniz ben "ÖTEKİ"yim..

TürkEce/GnL

[Forum Ablası]

  • "TürkEce/GnL" bir kadın

Mesajlar: 47,557

Kayıt tarihi: Sep 16th 2010

Konum: TC İstanbul/allaturkaa

  • Özel mesaj gönder

6

Saturday, 26.04.2014, 23:44

Temanın 2014 sayfasında yer alacağı sıralamayı belirleyen yıldızlar bunlar ve jurilerimizce verilir.
Taşındıktan sonra tüm üyelerimiz temayı değerlendirebilir.
Yıldız sözümde işin espirisiydi kısa bilgilendirmesinden sonra, düzeltmeye teşekkürler.
Çünkü yeni dj olan bir arkadaşımız halledemeye bilirdi ;)

Güney K

Profesyonel

  • "Güney K" bir erkek

Mesajlar: 1,387

Kayıt tarihi: Feb 21st 2009

Konum: TEKİRDAĞ

  • Özel mesaj gönder

7

Sunday, 27.04.2014, 02:16

Elinize emgınıze saglık cok basarılı calısmalar olmus :1alkis: :1alkis:

  • "MELTEML" bir kadın

Mesajlar: 3,504

Kayıt tarihi: Feb 8th 2009

Konum: istanbul

  • Özel mesaj gönder

8

Sunday, 27.04.2014, 09:07

Elinize emgınıze saglık

roy

Orta Düzey

  • "roy" bir erkek
  • Konuyu başlatan "roy"

Mesajlar: 569

Kayıt tarihi: Jul 15th 2012

Konum: River State

  • Özel mesaj gönder

9

Sunday, 27.04.2014, 14:41

Güney v Meltem, yorumlariniz için tşkler.
Siz her neyseniz ben "ÖTEKİ"yim..

10

Monday, 28.04.2014, 10:10

emegine saglık roy güzel ve kulanışlı olmus,güzel paylasım icin tsk.ederim.
Ben İnsani,İnsanligi Bilenlerden Ögrendim.

YoRGuN_PR£NS

Orta Düzey

  • "YoRGuN_PR£NS" bir erkek

Mesajlar: 369

Kayıt tarihi: Apr 1st 2014

Konum: istanbul

  • 1417892
  • Özel mesaj gönder

11

Monday, 28.04.2014, 10:13

güzel paylaşım için tskler süper bi çalışma olmuş...
http://hayalimmsinfm.blogspot.com.tr/

  • "h@sr€t @t€s!.." bir kadın

Mesajlar: 647

Kayıt tarihi: Jan 20th 2012

  • Özel mesaj gönder

12

Monday, 28.04.2014, 12:23

paylasim adina tsklerr emegine saglik...
"Yürek ay gibidir, vakti gelince Tutulur..

  • "RenksizGazete" bir erkek

Mesajlar: 12,460

Kayıt tarihi: May 4th 2012

Konum: istanbul

  • 1464528
  • Özel mesaj gönder

13

Monday, 28.04.2014, 16:28

Roy...Emegine saglık kendi cizginde yine harika bir calısmaya atmıssın...Güzel paylasım icin tsk.ler..

roy

Orta Düzey

  • "roy" bir erkek
  • Konuyu başlatan "roy"

Mesajlar: 569

Kayıt tarihi: Jul 15th 2012

Konum: River State

  • Özel mesaj gönder

14

Monday, 28.04.2014, 20:13

Ata ,Çok tşkler yorum v beğenin için eksik olma abim.
Siz her neyseniz ben "ÖTEKİ"yim..

  • "01antepli27" bir erkek

Mesajlar: 7,282

Kayıt tarihi: Aug 18th 2011

Konum: Adana

  • Özel mesaj gönder

15

Monday, 28.04.2014, 20:39

Emeklerine sağlık Roy gayet kullanışlı çalışma olmuş...Butonlarda değişik ve bir o kadarda güzel olmuş...
EDEP OLMADIKCA ASALETiN FAYDASI OLMAZ!!!...

roy

Orta Düzey

  • "roy" bir erkek
  • Konuyu başlatan "roy"

Mesajlar: 569

Kayıt tarihi: Jul 15th 2012

Konum: River State

  • Özel mesaj gönder

16

Saturday, 3.05.2014, 18:21

Hasret Ateşi, Kerimcan v Antepli, çok tşkler yorumlariniz için.
Siz her neyseniz ben "ÖTEKİ"yim..

17

Sunday, 4.05.2014, 16:07

Harika bir calismaya imza atmissin roy kardes.
Özellikle Butonlar cok hos duruyor , bu güzel paylasimlarinin devamini dilerim ,..
WWW.Flatcast-Terapi.com

roy

Orta Düzey

  • "roy" bir erkek
  • Konuyu başlatan "roy"

Mesajlar: 569

Kayıt tarihi: Jul 15th 2012

Konum: River State

  • Özel mesaj gönder

18

Sunday, 4.05.2014, 22:37

Kaan, Çok tşkler beğenin ve o güsel yorumun için.
Siz her neyseniz ben "ÖTEKİ"yim..

Ç@KIR

Profesyonel

  • "Ç@KIR" bir erkek

Mesajlar: 948

Kayıt tarihi: Apr 12th 2014

Konum: o eski den di

  • 1380700
  • Özel mesaj gönder

19

Sunday, 4.05.2014, 22:53

emegine saglık roy güzel ve kulanışlı olmus,güzel paylasım icin tsk.ederim.
http://sonaskimmfm.tr.gg// ( NE EKERSEN ONU BİÇERSİN )

qupido

Jüri

  • "qupido" bir kadın

Mesajlar: 4,227

Kayıt tarihi: Sep 20th 2011

Konum: " Kusur arıyorsan,Bütün aynalar senin..."

  • 1555735
  • Özel mesaj gönder

20

Monday, 5.05.2014, 09:13

Emeğinize sağlık tema + resim seçimleriniz harika
güzel paylaşım için teşekkürler...