Giriş yapmadınız.

Sayın ziyaretçi, AllaTurkaa sitesine hoş geldiniz. Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz. Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz. Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.

ardinyo

Stajyer

  • Konuyu başlatan "ardinyo"

Mesajlar: 39

Kayıt tarihi: Mar 19th 2007

  • Özel mesaj gönder

1

Tuesday, 19.02.2008, 01:54

ARKADASLAR SORUNMU VAR ACABA FLATCASTDA

SELAM ARKADASLAR FLATCAST DA SORUNMU VAR ACABA SAYFA BULUNAMIYOR RADYOYA GIRIS OLMUYOR SAAT 23:30 DEN SONRA

  • "60GeNCLiK" bir erkek

Mesajlar: 3,650

Kayıt tarihi: Jan 1st 2008

Konum: HOLLANDA

  • Özel mesaj gönder

2

Tuesday, 19.02.2008, 01:56

ardinyo, SALDİRİ BASLADİ yine galiba o yüzdendir
Ruh eşimi buLamyınca anLAdım ki eşsiz biR ruhum vaR... : )

ardinyo

Stajyer

  • Konuyu başlatan "ardinyo"

Mesajlar: 39

Kayıt tarihi: Mar 19th 2007

  • Özel mesaj gönder

3

Tuesday, 19.02.2008, 01:57

NEDEN ACABA BU SALDIRI OLUYOR FLATCAST A BILENINIZ VARMI ACABA

  • "Masum Masum" bir kadın

Mesajlar: 13,379

Kayıt tarihi: Jan 31st 2008

Konum: AllaTurkaa

  • 1366852
  • Özel mesaj gönder

4

Tuesday, 19.02.2008, 01:58

biraz bekleyin en gec sabaha duzelir sanirsam...
Cogalirsin ×
Artarsin +
Bölünürsün ÷
Eksilirsin -
Sonra BEN kalirsin...

  • "60GeNCLiK" bir erkek

Mesajlar: 3,650

Kayıt tarihi: Jan 1st 2008

Konum: HOLLANDA

  • Özel mesaj gönder

5

Tuesday, 19.02.2008, 01:58

ardinyo, arkadasim baska ülkeden flatcasta saldiri yapip düsürmeye calisiyorlarmis duyduguma göre anlayacagin çökertmeye çalişiyorlar
Ruh eşimi buLamyınca anLAdım ki eşsiz biR ruhum vaR... : )

ardinyo

Stajyer

  • Konuyu başlatan "ardinyo"

Mesajlar: 39

Kayıt tarihi: Mar 19th 2007

  • Özel mesaj gönder

6

Tuesday, 19.02.2008, 02:00

AMA BENIM ANLAMADIGIM FLATCAST GIBI BASKA INTERNET RADYOSU VEREN SITELER VARMIKI BÖYLE FLATCAST A SALDIRI YAPIYORLAR YANI NE CIKARLARI VAR ONU DEMEK ISTEDIM

  • "60GeNCLiK" bir erkek

Mesajlar: 3,650

Kayıt tarihi: Jan 1st 2008

Konum: HOLLANDA

  • Özel mesaj gönder

7

Tuesday, 19.02.2008, 02:01

ardinyo, onu bende bilmiyorum ama flatcast gibi veren yok sandigima göre cekemiyordurlar :Dbüyük ihtimal
Ruh eşimi buLamyınca anLAdım ki eşsiz biR ruhum vaR... : )

ardinyo

Stajyer

  • Konuyu başlatan "ardinyo"

Mesajlar: 39

Kayıt tarihi: Mar 19th 2007

  • Özel mesaj gönder

8

Tuesday, 19.02.2008, 02:02

HAHAHAHAH

  • "AllaTurkaa" bir erkek

Mesajlar: 1,608

Kayıt tarihi: Apr 8th 2010

Konum: Mönchengladbach

  • 1001
  • Özel mesaj gönder

9

Tuesday, 19.02.2008, 02:05

Alıntı sahibi ""ardinyo""

AMA BENIM ANLAMADIGIM FLATCAST GIBI BASKA INTERNET RADYOSU VEREN SITELER VARMIKI BÖYLE FLATCAST A SALDIRI YAPIYORLAR YANI NE CIKARLARI VAR ONU DEMEK ISTEDIM


cogu saldirilar direk flatcast sitesine yapilmiyor,
mesela bizim radyoya bir dos attack yapsalar, bunun icindede flatcast iframe kodu oldugundan ayni anda flatcast.com da hasar görüyor...